Berga Comercial llança una campanya de reactivació: sorteja vals de compra de 200 euros i àpats en restaurants

La unió de botiguers ha elaborat ha elaborat un vídeo promocional i ha retolat els aparadors dels comerços adherits amb frases que busquen enfortir la relació entre clients i comerciants

29 de maig del 2020
Actualitzat a les 17:44h
Un dels aparadors adherits a Berga Comercial.
Un dels aparadors adherits a Berga Comercial. | Cedida
Berga Comercial engega una nova campanya per incentivar les compres als comerços i premiar la fidelitat dels seus clients. Amb el nom de A Berga, comprem a prop, comprem a casa, la unió de botiguers guardarà tots els tiquets de les compres fetes a partir d'avui i fins al proper 21 de juny als comerços associats. En cada tiquet hi figurarà el nom i les dades del comprador. Així que aquest entrarà directament al sorteig de 8 vals de compra de 200 euros i 20 àpats per a dues persones en restaurants adherits. El sorteig tindrà lloc l'endemà del dia final de la campanya, el 22 de juny. 

La inversió de Berga Comercial en aquesta campanya de reactivació és de 4.000 euros. L'entitat pretén posar a la butxaca dels guanyadors els 1.600 euros que costen els vals de descompte i pagarà les despeses dels 20 àpats que sortejarà. Però també ha invertit en publicitat amb l'objectiu final d'incentivar i dinamitzar les compres a les botigues. 

El president de Berga Comercial, Xavi Orcajo, ha reiterat en roda de premsa, aquest divendres, que "el sorteig no deixa de ser una bona manera d'incentivar el comerç: ara més que mai, cal donar suport als nostres veïns i veïnes, per això cal que les compres les realitzem a la nostra ciutat".



"Un sobreesforç" de la unió de botiguers 

Xavi Orcajo ha explicat que Berga Comercial ha patit retallades al seu pressupost per valor de 5.000 euros. Es tracta d'ajuts de les administracions que s'han suspès en les darreres setmanes i mesos. Això no els ha desanimat a l'hora de fer "un sobreesforç" i de tirar endavant aquesta campanya. Es tracta, de fet, d'una campanya de tres accions per donar una empenta al teixit comercial. Així, el sorteig de vals de descompte no és l'única proposta que s'ha posat en marxa. També han elaborat un vídeo promocional i han retolat els aparadors dels comerços adherits amb frases que busquen enfortir la relació entre clients i comerciants. 

"Gràcies per venir", "Si tu hi ets, nosaltres també", "El somriure és l'única corba que ho redreça tot" o "Som aquí... com sempre" són algunes de les frases escollides per retolar el comerç de proximitat. 
 

La unió de botiguers sorteja 8 vals de compra de 200 euros i àpats en restaurants entre tots els clients. Foto: Cedida


Orcajo ha afirmat que esperen poder recuperar els diners de la inversió feta en aquesta campanya, i en altres com la de Faig Berga des del sofà. No obstant això, "els hem avançat, perquè creiem que és el que ara més necessita el nostre comerç", ha assegurat. 

"Amb la nova campanya ens dirigim directament al consumidor, perquè som conscients que necessitem reactivar el comerç, i li ho volem transmetre així", ha afegit el president de la unió de botiguers. 

Una gran majoria de botigues i establiments han aixecat persianes durant la fase 1 del desconfinament. De manera, que l'entrada a fase 2 que espera a la comarca dilluns, no afectarà tan directament a les botigues. Sí que ho farà als bars i restaurants adherits, que podran obrir els espais interiors. "L'únic canvi pel comerç serà que la mobilitat es diluirà més, ja que s'eliminen les franges horàries i tothom podrà passejar en qualsevol moment, si bé això ja passava una mica els últims dies", ha expressat Orcajo. 
 

Un dels aparadors adherits a Berga Comercial. Foto: Cedida

Arxivat a