El Consell posa en marxa un telèfon d’atenció i suport per als col·lectius més vulnerables

El projecte compta amb un telèfon de contacte operatiu de 9 del matí a 5 de la tarda, i ofereix atenció telefònica o per Whats App

01 d'abril del 2020
Actualitzat a les 14:07h
Una imatge de la Berga confinada aquesta setmana.
Una imatge de la Berga confinada aquesta setmana. | Pilar Màrquez Ambròs
El Consell Comarcal del Berguedà impulsa un nou servei de suport i atenció a les persones, en la situació actual de confinament. Està especialment dirigit a persones i famílies en situació de vulnerabilitat que, a causa de la situació de confinament, necessiten de suport i assessorament per a desenvolupar-se en aquestes circumstàncies.

El servei d’infomació i suport emocional compta amb un telèfon de contacte, el 671 027 403, operatiu de 9 del matí a 5 de la tarda, i ofereix atenció telefònica o per Whats App. 

Els objectius són "facilitar una atenció directe per oferir suport i acompanyament en la situació de confinament, facilitar l’accés i la informació dels recursos disponibles, derivar o posar en contacte aquelles persones en situació de més vulnerabilitat amb els serveis disponibles per atendre’ls, detectar situacions de risc, arribar a situacions d’aïllament i mobilitzar el bon veïnatge", segons fonts del consell.