Berga Comercial posa en marxa un servei de comandes a domicili amb un repartidor a mitja jornada

L'objectiu del nou servei és assegurar la seguretat de botiguers i clients, i evitar que uns i altres s'exposin a la Covid-19

27 de març del 2020
Actualitzat a les 18:03h
Una imatge del repartidor a domicili de Berga Comercial.
Una imatge del repartidor a domicili de Berga Comercial. | Cedida
La Unió de Botiguers i Comerciants de Berga (UBIC) - Berga Comercial ha posat en marxa un sistema de repartiment a domicili, gratuït, per a totes les seves botigues associades. Així, l'entitat ha decidit contractar una persona a mitja jornada, de la qual assumirà el sou. L'objectiu del nou servei és assegurar la seguretat de botiguers i clients, i evitar que uns i altres s'exposin a la Covid-19. L'associació manté que aquesta és "una bona mesura" per donar servei amb les màximes garanties.

Berga Comercial creu que "cal mantenir el canal obert de distribució alimentària a domicili, sobretot perquè la gent pugui mantenir el confinament; i accedir als productes de proximitat dels nostres productors". L'entitat diu que "els establiments oberts estan sotmesos a una tensió immensa" i, d'aquesta manera, consideren que "se'ls pot alleugerir la càrrega emocional, a la vegada que se’ls facilita el treball diari".

Però com funcionarà aquest servei de repartiment? El client contactarà amb el comerç per telèfon o per whatsapp per fer la compra. Així, s'establirà el sistema de pagament i es comunicarà la direcció completa d'enviament, telèfon i persona de contacte. Llavors, el repartidor prendrà totes les mesures de seguretat sanitàries establertes i farà l'entrega.

Aquesta entrega es farà, normalment, l'endemà d'haver fet la comanda a l'establiment. Cal tenir en compte que es tracta d'un servei que s'ofereix a la ciutat de Berga i rodalia. 

La UBIC ha portat EPIs a tots aquells socis que ho han demanat

L'associació de comerciants ha portat Equips de Protecció Individual (EPIs) a tots els socis que li ho han demanat. També es manté comunicació directa amb la regidora de Promoció Econòmica de Berga, Roser Rifà, i amb els cossos de seguretat, tant Mossos com Policia Local per informar en tot moment els seus associats i fer les recomanacions necessàries. 

Els botiguers romanen en contacte amb la PIMEC Catalunya Central, que fa, a més, de via de comunicació amb els diferents departaments de la Generalitat. "Això ens permet donar una informació rigorosa, fiable i constant" i "garantir una comunicació directa i una canalització dels dubtes, problemes i neguits dels nostres associats que mirem de solucionar", asseguren. 
Arxivat a