Turisme de la Pobla de Lillet renova web: «un portal més dinàmic» per conèixer els atractius locals

La nova pàgina destaca la petjada de Gaudí a la zona i informa sobre els recursos turístics i culturals, els allotjaments, restaurants i serveis del municipi

07 de gener del 2020
Actualitzat a les 14:39h
Nou portal de turisme de la Pobla de Lillet.
Nou portal de turisme de la Pobla de Lillet. | ND
Turisme de la Pobla de Lillet acaba d'estrenar un web renovat d'informació i promoció turística. El nou portal turístic de la Pobla presenta una imatge renovada i molt més "dinàmica i intuïtiva". El regidor de Turisme, Xavier Serra, ha relatat a NacióBerguedà que s'ha volgut destacar el fort vincle del municipi amb Gaudí, amb un apartat ben visible al web on s'explica la petjada de l'arquitecte modernista català a la Pobla de Lillet amb àmplia informació sobre els Jardins Artigas i el Xalet del Catllaràs, que s'ha recuperat amb les obres de millora a la coberta i la façana. 

La pàgina conté, entre altres, informació dels principals recursos turístics i atractius culturals (Rotonda de Sant Miquel, Monestir de Santa Maria de Lillet, Santuari de Falgars i nucli històric) i industrials (Jardins Artigas, Tren del Ciment, Xalet del Catllaràs), així com dels allotjaments, establiments de restauració i botigues i serveis d'aquest municipi de l'alt berguedà. El nou web permet conèixer la història i els horaris de visita dels diferents recursos, i classifica els interessos per temàtiques: turisme cultural, industrial, gastronòmic, actiu i natura, fires i festes, empreses de serveis turístics i entorn.

El portal busca facilitar l'opció de planificar una estada o unes vacances a la zona a partir de les diferents opcions d'allotjament, restauració i serveis, localitzant-los al mapa i donant-ne el màxim d'informació quant a horaris i tarifes (en el cas d'hotels i restaurants). 

El web turístic també informa sobre la certificació Biosphere de l’Oficina de Turisme de la Pobla de Lillet i els Jardins Artigas, i sobre el funcionament del sistema de recollida d'escombraries porta a porta que va implantar-se la tardor de 2018. Així mateix, també aposta per incloure una agenda d'activitats del poble i un apartat de preguntes freqüents per resoldre dubtes sobre les visites, l'aparcament, o l'accessibilitat dels diferents recursos.