L'Agència ofereix un curs perquè les empreses millorin les estratègies de captació de clients

La formació pretén mostrar com són i què n'esperen del consum les noves generacions i ensenyar als negocis a emprar l'empatia per definir un discurs encertat

Redacció
27 d'agost del 2019
Actualitzat a les 10:37h
Un dels curs de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà.
Un dels curs de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà. | ADBerguedà
L'Agència de Desenvolupament del Berguedà ofereix un nou curs dirigit a les persones que s'encarreguen de captar clients per a les seves empreses. El curs anomenat "El nou consumidor és 3.0., com acomplir les seves expectatives" pretén mostrar com són i què n'esperen del consum les noves generacions (mil·lennials i centennials, entre altres) i ensenyar com emprar l'empatia per definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats. 
 
Les sessions es faran els propers 16 i 23 de setembre de 9 a 1 del matí al centre formació de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà. Aquells que hi estiguin interessats poden demanar informació o inscriure's al correu [email protected] o al telèfon 938247700.