Tribunals

Els expulsats desvinculen la seva demanda de conciliació contra Venturós de la Patum

Reiteren que "la sol·licitud de conciliació té caràcter personal" i que persegueix l'objectiu "de restablir" i provar la seva "innocència" davant uns fets amb els quals no tenen res a veure

El divorci a la comparsa de la Patum que ha acabat als tribunals

, Berga | 15/04/2019 a les 13:01h
Arxivat a: Societat, Montse Venturós, Plens, enrevessat, tribunals, comparsa, Berguedà, sedició, traïció, Berga, Patum, Marc Vallejo, Jordi Montaner, expusats, conciliació, expulsats, Jordi Montaña
Salt de Plens de la Patum.
Salt de Plens de la Patum. | NacióBerguedà
Els expulsats de la comparsa dels Plens fa dos anys per "traïció" i "sedició" han desvinculat la demanda de conciliació contra Montse Venturós de la seva expulsió de la comparsa de la festa berguedana. "Els expulsats i el nostre entorn volem aclarir que la sol·licitud de conciliació té caràcter personal i té com a finalitat restablir i provar la nostra innocència davant uns fets dels que ens declarem innocents", han afirmat en una breu nota a la qual ha tingut accés NacióBerguedà

Jordi Montanyà i Sergi Montaner, expulsats de la comparsa el gener de 2017, i Marc Vallejo, el cap de les Maces que va plegar pocs mesos després, han interposat al jutjat de Berga una petició de conciliació contra Montse Venturós aquest mes de març, tal com va avançar aquest diari. Consideren que la llavors alcaldessa de la ciutat -i actual cap de llista per la CUP a les eleccions municipals- hauria vulnerat el seu dret a l'honor en no desmentir que ells eren els autors de tot el seguit d'actes intimidatoris que Venturós va patir aquells mesos de 2017.

"Això no té res a veure amb la nostra expulsió de la Patum per traïció i sedició, fet que ens segueix provocant vergonya cap a una gestió fosca i retrògrada de la festa que malgrat tot seguim estimant", han apuntat. 

Els expulsats sol·liciten a Venturós que s'avingui a conciliar-se. Amb aquesta petició, insten l'alcaldessa de la CUP a arribar a un acord que eviti la posterior demanda civil.

COMENTARIS

Jordi, Sergi i Marc, així no!
Patumaire i ciutadà, 15/04/2019 a les 13:57
+50
-14
El problema és ‘no desmentir que ells eren els autors de tot el seguit d'actes intimidatoris que Venturós va patir aquells mesos de 2017’???


- Però desde quan se sap això? ( no en tenia ni idea)
- La venturós ha fet alguna noticia publica dient que aquests tres feien això? ( ho desconec però no veig cap noticia enllaçada relacionada)
- De veritat que la nostra Alcaldessa durant aquell temps rebia actes intimidatoris? si això és aixi, molta força Montse, si ho haguessis explicat hauriem estat al teu costat. Una abraçada
- Perquè aquests 3 treuen això al 2019 i no al 2017 o 2018? ( sembla que la volen desafavorir en periode electoral i això al meu entendre els hi treu molta credibilitat, ganes de fer merder
Asi si
milan, 15/04/2019 a les 14:37
+13
-23
Millor el titular i millor la notícia que la de l'altre dia. Com a mínim s'aclareix tot plegat.
Demanda
Patumaire, 15/04/2019 a les 15:07
+50
-14
Presenten la demanda de conciliació a dos mesos de les eleccions municipals , on Monserrat Venturós torna a presentar-se, i a dos mesos de la Patum 2019.
Objectiu : complicar la vida a l'alcaldessa de la CUP , posar-la nerviosa en plenes eleccions i si perd o no torna a ser alcaldessa , el qui ho sigui els retorna a les seves plaçes de vestidors de plens per "decret d'alcaldia".
Mai havien anat tan bé els salts de maces als passacarrers des de que els expulsats no hi tenen res a veure ni a manegar.
Que no teniu feina?
Anònim, 15/04/2019 a les 17:14
+37
-4
Segueixo sense trobar-hi cap sentit.
Representa que l'alcaldessa de Berga s'ha de dedicar a desmentir tots els rumors que corren al poble? Si fos així, tindria molta feina (que no li toca fer) i ja en té prou fent la seva.
Oportunistes
Anònim, 15/04/2019 a les 18:37
+35
-10
Massa casualitat, que l'esbombament d'aquesta notícia (de 2017), sigui a setmanes de les eleccions... fa massa pudor a "xamusquina". Els tres mosqueters ja deuen haver anat a plorar als alcalcaldables!!! Que si surten ells, se'ls tornin les places, que segons ells els hi toquen (un per cert, va marxar voluntariament i ara ho reclama!!! Haver-ho pensat abans noi!!!)
Quin morro tenen!!!
Anònim, 15/04/2019 a les 21:19
+23
-19
Quin morro que tenen aquets 3, els foten fora per traïció i sedició, els acusen d’amenaçes a l’alcaldesa quan no i tenen res a veure i ara a sobre volen netejar el seu nom .
Patumaire
Anònim, 16/04/2019 a les 05:00
+27
-5
Nens macos de Berga, nens de casa bona, us han vist el plumero.
Us expulsaran de Berga!!!!!
De fet ja fora hora.
xamusquina
Anònim, 16/04/2019 a les 06:32
+8
-22
El que diu que sense ells és salta mlt millor, ens podria explicar el xk??? O es que téns alguna cosa a veure amb la nova direcció???
I si, si l'alcadessa com a tal, fa correr uns rumors i despres resulta que no són certs, doncs els ha de desmentir i evidenment per aixó no fa falta cap demanda contra l'honor.
I la veritat esk veig que parents i amics de l'antic cap de plens, s'han col.locat en posicions d'honor en aquest grups. Potser si que fa olor a xamusquina.

Molt cuento tot plegat per una festa que dura 4 dies l'any!!!!
Franco
155, 16/04/2019 a les 06:50
+13
-3
Si si des de que hi ha el Franco tot va molt millor. La Patum necessitava un 155
mare de deu senyor
Anònim, 16/04/2019 a les 07:44
+27
-5
llegeixo tot això i m'avergonyeixo d'aquesta gent!!!

a 4 dies de les eleccions i traieu tot això, com que al seu dia no us van fer cas perquè se us va veure el plumero, ara esteu rabiosos i voleu fer tot el malt que pugueu a la Montse?

molts ànims Montse, nomes per això ja tens d'estar orgullosa de lluitar per els teus valors!!

aquesta gent tothom els coneix, nomes viuen del seu mon que s'han creat, popularisme virtual!! nens macos de Berga!

els que us falta es una mica de feina i no tindríeu tant temps per fer perdre a l'altre gent.
Flipo màxim
Anònim, 16/04/2019 a les 07:49
+13
-26
Si la Montsita perd les eleccions també serà culpa dels tres? Va vinga!!! Us n'adoneu que tot el que fa aquesta noia es carregar les culpes a tots menys a ella mateixa? I a sobre amb els palmerus dels plens com a suport... me'n aniré a viure a Avià.
Resposta a Xamusquina ( Comentari de les 6.32 h.)
Patumaire, 16/04/2019 a les 13:32
+12
-3
No t'has adonat que en els passacarrers del dimecres i del dissabte , desde fa 2 anys , no es fan dues , tres o inclús quatre vegades el mateix salt de maces ? I no tinc res a veure amb cap vestidor de plens ni dels d'ara , ni dels d'abans.
pobres nois
Anònim, 16/04/2019 a les 13:50
+25
-8
Pobres nois, quina pena que fan, els han faltat l'honor!

com diuen an alares comentaris, es que al final els expulsaran de Berga, dedique-vos a penjar fotos maques a l'instagram i deixeu de tocar el que no sona a Berga!
Deixeu en pau la Venti, que sus ha vist el plumero
Al de les 13:50
Laia FP, 16/04/2019 a les 17:45
+6
-8
Una cosa és parlar de la notícia i l'altre del que penja cadascú a l'Instagram ja que cadascú hi penja el que li surt dels... O es que se t'ha d'avisar del què penja cadascú?. Fes el favor de cuidar-te de casa teva que deus tenir prou feina. Trobo que us esteu sobrant i no tinc res a veure ni amb cap d'aquests nois, però si es fan comentaris podrien ser mínimament constructius.
Quin tipus de periodisme feu?
Anònim, 17/04/2019 a les 00:46
+14
-2
Si el titular de la notícia diu que desvinculen la demanda de la Patum, per quin motiu la foto que il·lustra la notícia és de la Patum?
De Berga a Deltebre
Anònim, 17/04/2019 a les 18:55
+16
-3
Jo penso que per Patum a Deltebre es deu estar molt, molt, molt tranquil·let.
Un got mirant una posta de sol. Una passejada en barca. Un tomb amb Vespa.
Al final us expulsaran de la Galàxia.
A la tercera va a la vençuda ?
Anònim, 17/04/2019 a les 19:01
+18
-6
És la tercera vegada que envio el següent missatge. Jo pensava que la censura ja no existia. Però hi torno: Aneu tard a voler desmentir/aclarir les vostres errades. Ara sou vosaltres els que heu vulnerat el Dret a l'Honor d'un càrrec públic, concretament el de la nostra alcaldessa. La bufetada que ús caurà se sentirà a Pequín. I m'alegro perquè sou mala gent. Publiqueu el nom del vostre advocat/da per no sol·licitar mai els seus serveis. Potser la fortuna familiar s'està acabant.
Fora de context
Panxista-leninista, 18/04/2019 a les 08:26
+4
-5
El més erroni de tot plegat és com s’han publicat aquestes notícies i s’han tret de context els fets per crear polèmica. Sembla ser que el que demanen no és cap cosa de l’altre món.