Eleccions municipals 2019

Montse Venturós es presenta a la reelecció a l'alcaldia de Berga

Els cupaires han presentat les nou primeres persones que concorreran en la candidatura el pròxim 26 de maig

​Aquests són els candidats a les alcaldies de les principals poblacions del Berguedà

, Berga | 15/03/2019 a les 16:26h
Especial: Eleccions municipals Berga 2019
Arxivat a: Política, eleccions municipals de Berga 2019, eleccions municipals 2019, CUP, eleccions municipals, Montse Venturós
Montse Venturós amb les persones que l'acompanyaran en els primers llocs de la llista.
Montse Venturós amb les persones que l'acompanyaran en els primers llocs de la llista. | Pilar Màrquez Ambròs
L'alcaldessa inhabilitada, de Berga, Montse Venturós, es torna a presentar com a cap de llista de la CUP a les eleccions municipals. Ella mateixa ho ha fet públic en una roda de premsa celebrada aquest divendres, a primera hora de la tarda, a la plaça de Sant Pere, centre neuràlgic de la ciutat. Venturós havia mantingut fins avui la incògnita sobre si es presentaria a la reelecció a l'alcaldia de Berga, si bé fa setmanes que el partit li havia comunicat el desig que encapçalés de nou la candidatura. Els cupaires han presentat a dos quarts de 4 de la tarda la candidatura de Montse Venturós i les vuit persones que la seguiran a la llista per als comicis del pròxim 26 de maig, sense revelar-ne encara l'ordre.

Montse Venturós és alcaldessa de Berga i un dels quadres de la CUP més mediàtics del municipalisme. Té 33 anys, i des dels 14 milita en organitzacions de l'esquerra independentista, per la plena emancipació política i social dels Països Catalans. Va ser inhabilitada a l'octubre per un delicte de desobediència per no treure l'estelada del balcó de l'ajuntament durant dues cites electorals el 2015, tal i com havia requerit la Junta Electoral després d'una denúncia de Societat Civil Catalana. Montse Venturós ha continuat coordinant des de llavors l'equip de govern i ha mantingut el tracte d'alcaldessa per part de les entitats de la ciutat, sense signar cap document. 
 

Montse Venturós durant l'acte a la plaça de Sant Pere. Foto: Pilar Màrquez Ambròs


Venturós ha assegurat aquest divendres que la CUP aspirarà a revalidar el govern de la ciutat, perquè fins ara s'han posat les bases "de tot un treball que ha de consolidar-se en el decurs no només dels propers quatre anys, sinó també més endavant". La cap de llista de la CUP ha defensat la importància de donar continuïtat al projecte que ha portat a terme la formació de l'esquerra independentista al govern de Berga aquests quatre anys, en els quals s'ha treballat, entre altres, en la contenció i reducció del deute.

"Les ganes hi són perquè volem canviar les coses, som l'alternativa a la manera com han funcionat les coses fins a dia d'avui", ha exposat Venturós. "Ens mereixem continuar, per la gran tasca que s'ha desenvolupat internament a l'Ajuntament de Berga aquests quatre anys, garantint la musculatura [del consistori] i una estructura que ha de permetre garantir els drets dels veïns i veïnes de la ciutat", ha expressat lalcaldessa inhabilitada. 

Marià Miró, Anna Boix, Ivan Sànchez, Eloi Escútia, Roser Valverde, Isaac Santiago, Roser Rifà i Aleix Serra són les vuit persones que ocuparan els primers llocs de la llista electoral de la CUP, just per darrere de Venturós. 

Montse Venturós ha assegurat que la formació no es plantejarà aliances fins passades les eleccions, però ha manifestat que els pactes amb formacions no independentistes serien "degradants i flagrants en un grup com la CUP" per la bel·ligerància d'aquests contra el dret a l'autodeterminació. 


 

La nou primeres persones de la candidatura de la CUP s'han presentat a la plaça de Sant Pere. Foto: Pilar Màrquez Ambròs


"La inhabilitació no ha estat un al·licient per seguir, però sí que creiem que és important ser-hi i no podem defallir. Hi ha persones que estan sent empresonades, inhabilitades o represaliades", ha incidit Montse Venturós.

Augmentar la participació en un 26-M amb més candidatures, com a repte

L'alcaldessa inhabilitada ha reflexionat sobre el fet que a priori a Berga el 26-M s'esperin "moltes més candidatures" que als darrers comicis. Venturós ha defensat així que un dels reptes dels partits ha de ser augmentar la participació. "És absolutament important que les persones participin de les eleccions, és absolutament important que hi hagi una motivació pel que fa a rebaixar l'altíssima abstenció", ha afegit. El 2015 Berga va registrar una de les participacions més baixes de la seva història en les eleccions municipals.

"Entenem que les persones s'han d'implicar de manera activa en les institucions, i aquesta és la nostra tasca, la de capgirar la història i obrir les portes de les institucions, això és el que volem fer i el que pretenem fer els propers quatre anys", ha manifestat Venturós. Al 2015, la CUP va superar CiU per només 58 vots, i ha governat en minoria amb 6 regidors. 

La inhabilitació de sis mesos finalitzarà el proper 1 d'abril

Venturós es pot tornar a presentar com a alcaldessa perquè la sentència d'inhabilitació del jutjat número 2 de Manresa, que es va fer efectiva el passat 4 d'octubre, era per sis mesos, un període que haurà finalitzat el proper 1 d'abril. Les llistes que es presentin a les municipals hauran d'inscriure's entre el 17 i el 22 d'abril, segons marca el calendari electoral. El jutjat manresà va condemnar Venturós a sis mesos d'inhabilitació i una multa de 540 euros. 

La candidata de la CUP és una de les darreres en donar-se a conèixer entre les forces que pugnaran per governar Berga als comicis del 26-M. Fins ara s'havien fet públics el candidat de Junts per Berga, Jordi Sabata, el d'ERC, Ramon Camps, el cap de llista del PSC, Abel García, i el de Berga en Comú, Joan Torres. El PP anunciarà el seu candidat a principis d'abril, i una de les majors incògnites és si Ciutadans acabarà concorrent a les eleccions a la ciutat. També queda per saber si finalment s'hi presentarà una quarta llista sobiranista, la de Primàries Berga. 
 

Montse Venturós en l'acte a la plaça de Sant Pere aquesta tarda. Foto: Pilar Màrquez Ambròs

COMENTARIS

Doncs és una molt bona notícia
Anònim, 15/03/2019 a les 18:44
+74
-80
La veritat és que no la vaig votar ara fa 4 anys (vaig votar ERC), però per mi s'han aconseguit molts resultats. Tindrà el meu vot.
uauuuuuuu
Anònim, 15/03/2019 a les 18:59
+82
-67
Quin equip de treballadors 🤦‍♂️no treballen per guanyar-se la vida ells, treballaràn per Berga... jajajajaja
Així, sí!
Bon cop de CUP, 15/03/2019 a les 19:13
+74
-79
Enhorabona! Uns quants integrants que apareixen a la foto els conec personalment i són grans persones i molt bons professionals en les seves respectives feines! Confio en aquest equip i la resta que hi haurà al darrere i els que no hi van però fan tasques de suport i organitzatives!

Que hi haurà coses que en aquests anys no s'hauran fet bé? Segur. Que hi haurà coses que s'haurien pogut fer d'altres maneres? També. Però segur que, tal com he vist en altres candidatures, hi ha il·lusió i ganes. I gent jove, sobretot! Una cosa a destacar i que, també en la CUP, ho veiem de nou!
Molts d'èxits i endavant!
On?
Anònim, 15/03/2019 a les 19:54
+93
-58
Pots dir-me on veus els molrs resultats que s'han aconseguit. Jo no els veig enlloc i mai havia vist la meva ciutat tant deixar ara com ara, fa vergonya aliena per aquí la ve a visitar.
Molt bé
Fontdelrosenc, 15/03/2019 a les 20:16
+68
-90
Doncs esperem que tornin a guanyar. No seria gens bo tornar enrera.
Per què aquest canvi
Anònim, 15/03/2019 a les 20:33
+84
-52
Després de 4 anys governant i no fer res ara asfaltaran carrers a correcuita. Expliqueu-ho perquè ho puguem entendre.
Patacada històrica!
Anònim, 15/03/2019 a les 21:00
+81
-66
Si si cupaires per molt que jugueu la carta de la Venti (anant en contra del vostre reglament de no repetir candidats) la patacada que us fotreu el dia 26 serà històrica... Passareu de 6 a 2 o 3 regidors... Pq la gent de Berga no es tonta i per molt que ara dp de 4 anys hagueu mobilitzat la brigada... sabem que heu deixat Berga a uns nivells qe no es veien desde els anys 80.
ara ja pot nevar
Anònim, 15/03/2019 a les 21:47
+81
-46
Bon fitxatge un meteoroleg , almenys sabreu quan neva 😂😂😂😂 quin desastre de gent.
Pdcatjuntsperlacridaprimaries
Joan pujol, 15/03/2019 a les 23:24
+44
-60
Quants haters, sembla que el sofà vermell ja ha perdut dues potes... deieu que la cup no tenia gent, que no es presentaria i... PAM... ja torneu a tocar de peus a terra. Força cup!
Endavant!
Anònim, 15/03/2019 a les 23:53
+49
-60
Molt votant de JxCat o altrement coneguts per convergència suelto veig aquí. Ai ai ai que volen recuperar la cadira!

Doncs jo votaré a la CUP! Són els unics que han posat fil i agulla a endreçar el desastre que van deixar: Reduir deute, obrir la participació al ple, arreglar tema legal tossalet, clavegueram de les afores... I suma i sigue!
Vella política
Anònim, 16/03/2019 a les 00:01
+40
-49
Doncs a mi la Venturós no em fa el pes, però als altres se'ls hi veu el plumero! Porten dies remenant la cua a diverses entitats i associacions. penya que no se'ls havia vist mai ara van a tots els actes o entitats! Deixeu de fer el poliqueo barat i menys vendre fum Sabata, Marginet i companyia! Que tots sabem que sou nens de casa bona que no heu parit un "palo a l'agua" en vostra vida i que per molt que digueu el partit és el partit!!!

Ara per ara estic entre votar la CUP (malgrat podríen haver der més) o els de ERC. Perquè el que és els altres... Uf!
a veure quants pleguen abans de començar.
Anònim, 16/03/2019 a les 00:13
+66
-40
No patiu per les cares de la foto, votareu aquestes però cada dos mesos plegarà un o altre.
Endavant Cup
David H, 16/03/2019 a les 06:49
+40
-51
Una gran notícia per Berga!
Els qui dieu que en 4 anys no s'ha fet res, estaria bé fer un repàs de com ha anat en la política municipal Berguedana:
-Reducció de deute i pagament a proveïdors en 30 dies, per tots és sabut com van deixar les arques de l'Ajuntament CiU, PSOE, ERC..
-Obrir participació als plens, abans no s'havia donat veu a la ciutadania com ara
-Absorció de l'Hospital per part de l'ICS i blindatge públic, CiU va intentar privatitzar l'Hospital sense èxit (per cert llavors no vaig veure cap president de cap AAVV reclamant i fent-se la foto per tal que no es privatitzes)
-Adquisició d'un nou TAC, aquesta problemàtica no ha esdevingut aquest any, en temps de CiU van haver èpoques en que el TAC estava espatllat, fins a 2 mesos, no ha sigut fins l'entrada de la Cup ha govern que s'ha resolt (per cert, tampoc vaig veure cap president de cap AAVV llavors quan governava CiU denunciant la situació..)
-Democratització de la Patum, ja era hora que algú poses fil a l'agulla per tal d'obrir la participació a tota la ciutadania, i no a uns pocs privilegiats que sempre participen (de pas, jo hagués anat més enllà i no tant sols en la comparsa de plens)
-Obeir el mandat del poble, en tant que l'alcaldessa era jutjada per no despenjar l'estelada, d'altres eren ascendits a Director General de trànsit amb el 155

Podria continuar però ho deixaré aqui, els qui dieu que en 4 anys no s'ha fet res es que tenia una curtesa de mires preocupant.
Per molts anys Cup Berga governant!
Pel de la patacada històrica..
Ni groc ni blau, ciutadà., 16/03/2019 a les 07:53
+29
-38
Tranquilitzis, que s’ha posat molt nerviós/a!
Quin reglament hi ha de no repetir candidats? La cup deixa fer dos legislatures i prou, aixi que a les properes del 2023 ja no hi podrà ser.
Com bé diu, la gent no es tonta i no tornarà a votar qui va arruinar Berga, així que esperem que torni a guanyar la CUP. Ojalà convegencia hagues deixat nomes carrers per asfaltar...
Han recuperat la Venti
Des del Vall, 16/03/2019 a les 08:07
+40
-29
En el darrer moment han recuperat la VEnti perquè sinó no feien llista. El que no expliquen es si plegarà al cap de 3 mesos o d'un any, i tampoc saben si els altres tenen data de caducitat perquè dels que es varen presentar fa 4 anys, quans en queden ?????????
Mentides.
Anònim, 16/03/2019 a les 08:07
+27
-19
El “reglement intern” de la Cup permet dos mandats a les municipals i un mandat a les autonòmiques. Encara que a alguns convergents sels hi ha fet llarg, la Venti només porta un mandat a l’Aj.
L’altre mentida que ja porta un temps repetint-se és que Berga està pitjor que als 80. Que en 4 anys no han fet res. Els mateixos qe incansables no paren de repetir-ho saben qe no és veritat. O us penseu que són per casualitat les patacades qe hi ha a can Gendrau per ser a la llista de JxPDECAT? Fins i tot els descartats volen montar una segona llista a través de Primàries... Saben que ara l’Aj. està millor organitzat i molt més sanejat qel 2015.
Que moltes coses qes volien fer no s’han pogut fer? Dóncs segur. Però que està ara millor? També.
L’hospital presupostariament ja no dependrà de la l’Aj, el deute es va fent petit, els proveedors cobren quan toca, l’institut nou està a punt d’engegar, hi ha tots els calés per la Torre de la Petita, s’ha canviat la il.luminació a led...
Podeu dir qe el què s’ha fet no us agrada, que no s’ha fet tot el què us agradaria... però dir que no s’ha fet res és una mentida. S’ha gestionat la miseria i crec que s’ha fet prou b. Alguns processos són llargs i tot just ara cuallen.
I ara alguns els toca canviar de nom per despistar, moure la cua pels puestus, apuntar-se medalles que no són seves o repetir mentides amb l’esperança que la gent se les cregui.
Bona campanya a tots!
Esto es el fin
Mecdrives, 16/03/2019 a les 08:25
+33
-15
Amb aquestes llistes, i dic totes en general ja podem començar a fer les maletes.
Això no ho aixeca ni el fari.
Orgasme
Anònim, 16/03/2019 a les 08:27
+27
-21
A una dona no se la deixa a mitges, i Berga té nom de dona!

Endavant CUP Berga!!

Tssst, tssst! i amb el meteoròleg ara sabreu quan us podeu tapar amb la manta tots els del sofà vermell i quina jaqueta us heu de canviar els que en teniu tantes!

Per què ?
Anònim, 16/03/2019 a les 08:42
+40
-28
Per que torni A penjar una bandera i la tornin a inhabilitar ? I tornin a dir que desobeiran, que ha estat un cuento xino. Un Alcalde/Alcaldesa inhabilitat no serveix per res. No pot signar res, no pot dirigir res, llevat de fer.se fotos amb refugiats, donar premis a les escoles i anar a l,Ajuntament quan en tingui ganes. La Venturós, és una persona vàlida, Intel.ligent, pero sovint tria el camí no adequat. Berga no mereix, no pot permetre's caminar erràticament com fa un parell d,anys que ho fa.
Mentides.
Anònim, 16/03/2019 a les 08:46
+12
-12
El “reglement intern” de la Cup permet dos mandats a les municipals i un mandat a les autonòmiques. Encara que a alguns convergents sels hi ha fet llarg, la Venti només porta un mandat a l’Aj.
L’altre mentida que ja porta un temps repetint-se és que Berga està pitjor que als 80. Que en 4 anys no han fet res. Els mateixos qe incansables no paren de repetir-ho saben qe no és veritat. O us penseu que són per casualitat les patacades qe hi ha a can Gendrau per ser a la llista de JxPDECAT? Fins i tot els descartats volen montar una segona llista a través de Primàries... Saben que ara l’Aj. està millor organitzat i molt més sanejat qel 2015.
Que moltes coses qes volien fer no s’han pogut fer? Dóncs segur. Però que està ara millor? També.
L’hospital presupostariament ja no dependrà de la l’Aj, el deute es va fent petit, els proveedors cobren quan toca, l’institut nou està a punt d’engegar, hi ha tots els calés per la Torre de la Petita, s’ha canviat la il.luminació a led...
Podeu dir qe el què s’ha fet no us agrada, que no s’ha fet tot el què us agradaria... però dir que no s’ha fet res és una mentida. S’ha gestionat la miseria i crec que s’ha fet prou b. Alguns processos són llargs i tot just ara cuallen.
I ara alguns els toca canviar de nom per despistar, moure la cua pels puestus, apuntar-se medalles que no són seves o repetir mentides amb l’esperança que la gent se les cregui.
Bona campanya a tots!
Que bien Montse
MILAGROS 76, 16/03/2019 a les 08:54
+29
-18
Montse Bonita que bien que te presentas, con lo guapa que tu etes Madre de Dios.
Yo ya me lo pensava porqué despues de las quejas que hay con la dejadez de la ciudad es la unica posibilidad que repitas porque tu gustas muchos y eres buena chabala.
Y ahora estas mas guapa te pintas los ojos y los labios claro que si guapi ! Que esto no va reñido con ser de la CUP esta.
A mi me gustaria esto que dicen de las listas abiertas, poque te pondria a ti, al Sabata, al bombero, la Mariangeles Guitart que sabe mucho de numeros, la hija de la Ramonita Bruc que tiene muy buena fe..
Los otros mira.. no se que decirte.
Los convergentes hay algunos muy chulitos y el hecho que sean jovenes no quiere decir que los voten mas.. en Berga hay muchas capillitas y no todo el mundo cae bien en todos los entornos. No sé a ver como va todo y miran mas por Berga y no tanto politiqueo.
Hoy hace muy bueno .. ya era hora
Penseu amb el cap
Josep Maria vall, 16/03/2019 a les 12:58
+35
-17
A tots els cupaires que feu grans llistes de mèrits i èxits del govern municipal que hem tingut aquests últims 4 anys, heu mirat les xifres econòmiques del municipi? De creació d'ocupació, pib, activitat econòmica? Feu-ho siusplau, perquè la democratització dels plens, els processos participatius, els puns lila i la integració estan molt bé però som de les comarques amb menys pib i menys industrialitzades de Catalunya també deu ser per alguna cosa. El jovent FORMAT està marxant de Berga a cabassos, el turisme urbà és nul els caps de setmana (excepte pels quatre del càmping) i el polígon fa llàstima. Us parlo de dades macro, no de quatre polítiques públiques de pa sucat amb oli. Mireu les capitals de comarca del voltant, mireu a Gironella. Voteu amb cap (no amb el cor i segons qui us cau bé) i pensant en la ciutat, 4 anys més d'un govern que no sap atreure la inversió (al contrari) només poden conduir a una degradació de la ciutat més gran de la que tenim ara.
Pel comentari de les 6:49
Anònim, 16/03/2019 a les 14:19
+58
-31
1) Reducció de deute= SÍ però a costa de tenir la ciutat bruta, feta un fàstic, fosca, voreres intransitables , ni capaços són de posar remei a les cagarades de [email protected], etc.

2) pagament a proveïdors en 30 dies: MENTIDA. ENTREU UNA FACTURA I QUAN L'HAGIN PAGAT JA DIREU.

3) Obrir participació als plens: CERT PERÒ DE QUÈ SERVEIX SI FAN CAS OMÍS A LES PETICIONS?

4) Absorció de l'Hospital per part de l'ICS i blindatge públic. MENTIDA. ES VA ANUNCIAR A BOMBO I PLATERET PERÒ NO HA PASSAT.

5) Adquisició d'un nou TAC. MENTIDA. UN DE LLOGUER I VAS QUE T'ESTRELLES. AH, I PAGANT MÉS DINERS QUE UN DE COMPRA.

6) Democratització de la Patum. ON? CONTINUO VEIENT ELS [email protected] PRIVILEGIATS-DES.

7) Obeir el mandat del poble. L'ACORD DE NO DESPENJAR-LA VA SER EN ÈPOCA DE CIU.

T'has oblidat de dir que tanta integritat com té la CUP, han acabat posat a dit amigues i amiguets del partit arreu: plans d'ocupació, ajuntament i a BRG hi tenim una que és presenta a la llista

Fàstic tot plegat!!!!!
La nova política és polítca com la vella
Canònim, 16/03/2019 a les 14:33
+29
-5
L'experiència berguedana de tenir els alternatius de la CUP a un govern municipal ha demostrat, als que ens ho mirem de lluny, que no hi ha tanta diferència entre els polítics de tota la vida i els que venien a donar lliçons de que un altre món era possible.
Al cap de 4 anys, s'ha vist que, afortunadament, tots s'assemblen, i que un cop manes, les coses es veuen diferent i que sempre hi ha un (o dos) bons motius, per matisar les promeses, per usar el poder escombrant cap a casa i, sobretot, per intentar que no et prenguin la poltrona.

I no parlo amb ironia.

Respecto la Cup de Berga perquè ha treballat, i no suporto els polítics ganduls. La respecto també perquè tinc la seguretat de que no han robat ni s'han beneficiat del càrrec. I aquestes són les dues coses que exigeixo a tot polític i que no estic disposat a perdonar ni oblidar dels qui fallen. Per aquest cantó la CUP, compleix.

Però, per altra banda, jo m'imaginava una mica més revolució. Menys jugades astutes i una mica més de valentia. Més idees, més projecte i no només fer bé els números i endreçar la casa.

En fi.. sort a tots els berguedans i berguedanes en la tria.

Per la Milagros
Anònim, 16/03/2019 a les 15:17
+13
-4
Roger, no cal que facis tant la pilota. S'et veu el llautó. Jajajaja
Pitjor que els 80?
Jordi Puntas, 16/03/2019 a les 16:19
+8
-7
Per cert: ¿qui governava a Berga els anys 80?
Culo veo , culo quiero
Anònim, 16/03/2019 a les 16:21
+22
-10
Tenen de doblar la llista així poden plegar a cada regidoria com en aquest mandat.
pel de les 14:19
Anònim, 17/03/2019 a les 07:58
+22
-19
Sobre el seu punt 7, mai s’ha negat que l’acord sobre l’estelada fos de l’epoca de CIU. I també era de CIU l’alcalde “aquí us quedeu qe me’n vaig a cobrar 80.000” que no va volguer desobeir i la va despenjar.
En honor a la veritat.
Anònim, 17/03/2019 a les 08:16
+21
-18
Si hem de resumir la feina feta, toca ser sincers i els dos primers anys es va treballar, i molt, però poc a poc varen anar perdent força, va anar plegant gent, varen anar divagant, varen anar perdent-se en gestos en comptes de projectes, i han arribat totalment desfondats. no hi ha idees, no hi ha força ni projecte de ciutat. es presenten forçats i això es nota. seria un error continuar en el govern i crec que no passaran de 3. directes a la oposició on estan mes còmodes.
canviant de tema.
Anònim, 17/03/2019 a les 16:13
+4
-18
Ahir a Madrid, maní. PER un judici just, recordem els empresonats per la causa, no s'admeten renúncies en aquest tema. Avui són ells, demà nosaltres, els nostres fills, nets. Hi ha una dada que si algu la sap seria interessant saber.la per tenir.la present.
Quant candidats de llistes sobiranistes de Berga hi havia a Madrid ?
Gracies
Votant indecís
Anònim, 17/03/2019 a les 20:01
+9
-5
Jo vaig votar la CUP, ara no tinc clar qui votar. Van prometre en seu moment fer neteja a l'ajuntament però no van tocar ni a una sola persona, és més es van quedar els dos càrrecs de confiança de CyU... I ara a sobre els fan funcionaris...
La gestió del deute impecable, fi.
Zona blava
Xavi Garcia Gonzàlez, 18/03/2019 a les 09:50
+12
-13
Bon dia a tothom, Vaig iniciar el tema de la zona blava a l'hospital confiant que la CUP, com a grup que en teoria entén al poble i les seves mancances i necessitats esperant que es busques una solució al tema del pagament a la zona blava, mirar alguna manera que els pacients poguessin aparcar per visitar-se sense haver de pagar per 5 minuts de vegades, el que es tarda a entrar fer un radiografia i sortir... al contrari, varen provar d'ampliar-la fent tot el carrer nou de dalt zona blava.... un desastre, ja que a sobre si algú anava amb cadira de rodes havia d'anar fins a la rotonda per anar a l'hospital, ja que la porta de vidre de la 3 planta nova era tancada, ara és gratuït.
Dies de festa que la maquina continua funcionant i la gent paga per por a ser sancionats, caps de setmana (Diumenge) el dia de la vaga general també funcionava a tot drap... Només posant la xapa per patum , que no petis desperfectes la gallineta dels ous d'or.
Vaig pensar, il·lús de mi, que la cup buscaria una manera si mes no que no fos una despesa mes per a les butxaques ja prou escurades de pensionistes, gent jove i treballadors que cobren 1000 € al mes el que cobra més...
Existeixen casos on la cup va lluitar per treure aquests tipus de recaptació forçosa.
Deixo enllaç a la notícia. Vaig quedar convençut que alguna cosa farien, res més de la realitat Berga no és groga, és blava....... dentro video!



La_CUP_proposa_una_zona_blava_gratuita_amb_limitacio_de_temps/1074

Contradiccions
Anònim, 18/03/2019 a les 10:14
+9
-2
No és normal que en un comentari us queixeu que repeteixen i que si poltronisme i que si tal i dos comentaris més avall estigueu retreient que han plegat membres de la llista al cap de 2 mesos o 1 any.
Zona blava
Anònim, 18/03/2019 a les 11:28
+15
-10
No tens ni idea de res.
Provem de treure 15 dies la zona blava a l'Hospital i veurem que passarà.
Dons que els treballadors de l'hospital, coparan totes les places d'aparcament i els usuaris veuras on han d'aparcar. Deus tenir la gran sort, i per molts anys et duri de tot cor, de no haver d'acudir a altres centres hospitalaris. 5 minuts de vegades una radiografia ? No fotis home no fotis.
Provem.ho, provem.ho. Si funciona tens un dinar pagat a qualsevol restaurant de la Comarca.
Les obsessions acustumen a ser dolentes.
Si aquest es el tema mes important de la Ciutat i Comarca, som uns privilegiats !!!
Trolls Cupitos
Trolls, 18/03/2019 a les 11:29
+16
-12
M'agrada que us esvereu i comenceu a fer-vos autobombo. Quina persona més treballadora, que bonics que som... vinga va! Que HO HEU DEIXAT TOT EMPANTANEGAT! Que no n'heu parit una de recta des que sou al govern. No fotem! Només esteu en aquest foro parlant de lo ben parits que sou però en realitat ZERO PATATERO. La Milagros es bien. En sóc força fan.
Zona blava Anònim, 18/03/2019 a les 11:28
Xavi Garcia Gonzalez, 18/03/2019 a les 14:06
+9
-12
Per començar tindries que donar-me noms i cognoms per dir-te on vull anar a dinar. ... Es molt fàcil escriure en l'anonimat...
El que pica es la veritat, noi/a. No heu tingut nassos ni de voler parlar-ne. ni un Whats, res....
Por?
Des de aquí , facebook, twitter, etc... faré reso d'això i espero que algun grup polític es posi en contacte amb mi, ja hi han agut contactes encara que cregueu que soc un cansinu... Vaig recollir mes firmes jo sol que vosaltres vots el primer cop que us vareu presentar, i molts dels que us han votat , ja veieu no en volen saber res mes.... Ho sento , creia molt en vosaltres i a molta gent també l'hi heu fallat.


Els opositors oposats
Oportuna, 18/03/2019 a les 15:29
+18
-10
Que diferent es veu quan et critiquen a tu eh? Perquè quan ereu l'oposició no us en callaveu una, ereu els salvadors de la ciutat. Els que evidenciaven una manca d'autocrítica. Vosaltres que no se us pot qüestionar res i que en canvi sou assamblearis. Que passin ràpid les el·leccions perquè tinc ganes que passeu ja que igualment no assumireu ni una responsabilitat. Marxareu i prou. Anys perduts en tots els aspectes i molts draps bruts que segur que aniran sortint quan ja no hi sigueu.
Endavant Cup II rèplica al comentari de les 14:19
David H, 19/03/2019 a les 08:31
+10
-13
Anem a pams:
1-La brutícia és una sensació subjectiva, per mi no és un argument i no ho comparteixo. Deu ser super important tenir una ciutat neta per tu

2-A quants dies pagava el teu grup als proveïdors quan governava?

3-Obrir el ple sempre és positiu més que silenciar o utilitzar artimanyes per tal que la gent no s'expressi (com pujar la calefacció a ple estiu, tu ja m'entens..)

4-Si blindatge públic per part de l'ICS, no és cap mentida, és un acord amb la Generalitat que tard o d'hora arribarà, pero clar que té que dir un que defensava la privatització..? Negar-ho com fas tu

5-Adquisició d'un nou Tac si (on és la mentida?)independentment si és de lloguer o no, ha solucionat un problema que ja venia de molt temps abans

6-Almenys algú a fet el pas per canviar alguna cosa, d'altres viuen comodes en els privilegis

El punt 7 ja te l'han contestat molt acertadament
Pel de la zona blava
Caminador, 19/03/2019 a les 08:45
+11
-7
Obvia una informació important, l'empresa que gestiona la zona blava és municipal, fins que la Cup no va entrar al govern aquesta empresa era privada.. Almenys els diners recaptats es reverteixen en el municipi.
Per altra banda, vostè defensa que la gent pugui aparcar a la porta o els treballadors? Perquè la gent si és una urgència pot aparcar a les ambulàncies o a prop de la porta d'urgències i després anar a aparcar, això ho sabrà millor vostè que jo. Si es per aparcar els treballadors, en no menys de 5 min a peu de l'hospital hi ha un pàrquing gratuït.
I una última pregunta, a quants hospitals a anat vostè que es pugui aparcar gratuïtament al costat de la porta?
Pel de la zona blava Caminador, 19/03/2019 a les 08:45
Xavi Garcia Gonzalez, 19/03/2019 a les 11:23
+8
-6
Es nota massa que no voleu entendre res, o simplement com diuen mes amunt no escolteu el que no us agrada. molt del puny alçat, molta revolució, desobeïm i tal, però... la pela es la pela. I aixo de que es gasta en el municipi ja diràs on, per que fillet de deu... Berga cada dia fot mes pena en deixadesa i en general.
com es nota que hi ha memòria selectiva I QUE NO ES PER QUE JO NI ELS MEUS COMPANYS PUGUIN APARCAR MES A PROP NI GRATIS, et deixo l'escrit del change.org per que el repassis... Un sistema on almenys haguéssiu pogut ser pioners i marcar la diferencia, però el mes còmode es parar la ma, com tot el sistema capitalista, ja veus, la CUP no es tant diferent de la resta de mortals...

CANVI DE SISTEMA DE ZONA BLAVA A ZONA TARONJA (CONTROL PER TEMPS, RELLOTGE) NO ES UN HOTEL, NI UN SPA, NI UN CINEMA, ES UN HOSPITAL, ON HI HA GENT MALALTA , ACOMPANYANTS, VISITES A METGES, URGÈNCIES.. NO TENIM PER QUE PAGAR PER UN DRET COM ES LA SALUT PUBLICA.
PD: m'agrada saber amb qui parlo..
Dada
Anònim, 19/03/2019 a les 13:49
+8
-5
Si no vaig equivocat la zona blava fa tres legislatures que la gestiona la societat municipal. I com algu/na persona t'ha dit les obsessions no van be. Cansinu, no, pesat.
Ara quien la sigue y la persigue, la consigue. Provaria els 15 dies a veure que pasa i si tens raó, perfecte. I si no a dinar, suposat que t'el paguin.
Tambe et pots presentar a les eleccions encara hi ets a temps, només que et votin la multitud que et segueix, treuras tres o quatre regidors.
Junts per la zona blava de l'hospital de Berga, podría ser el nom de la llista.
Salut !!! sobre tot.
Pilotes fora!
Piloteta, 19/03/2019 a les 15:40
+14
-7
Com sempre centreu en el comentari del Xavi Garcia del que estic totalment a favor el fil del blog per desviar l'atenció a la realitat que es subratlla en tots els comentaris. Una Berga deixada amb un futur incert i sobretot amb quatre anys perduts. Ni hospital, ni carrers, ni llum, ni industria, ni comerç i molt menys patum. Res de res. Pilotes fora que a Berga no en caurà ni una.