L’Organisme de Gestió Tributària posa en marxa l'1 de març el servei de cita prèvia d'ús obligatori

La iniciativa pretén millorar l'atenció presencial dels veïns i veïnes, i permetrà que la ciutadania no s'hagi de traslladar a les oficines, tenint plena llibertat per fer qualsevol tràmit

Redacció
28 de febrer del 2019

El servei de cita prèvia serà d’ús obligatori per realitzar la majoria de tràmits i consultes.


Divendres 1 de març l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona posarà en marxa el nou servei de cita prèvia a tota la seva xarxa d'oficines, entre les que s'inclou l’oficina situada al carrer Gran Via, número 42, de Berga. El servei de cita prèvia serà d’ús obligatori per realitzar la majoria de tràmits i consultes que habitualment requereixen els contribuents dels municipis i altres ens públics que han delegat les funcions de gestió o recaptació dels seus ingressos públics a la Diputació de Barcelona. 

La iniciativa pretén millorar l'atenció presencial dels veïns i veïnes dels municipi. Per sol·licitar el servei de cita prèvia de l'Organisme de Gestió Tributària, cal accedir al web. El nou servei s'implanta ara que ja és possible realitzar la majoria de tràmits des de la seu electrònica d'aquest organisme. Això farà que la ciutadania no s'hagi de traslladar a les oficines, tenint plena llibertat per fer qualsevol tràmit de manera electrònica a qualsevol hora tots els dies de l'any.