pa de pagès

El Forn Ca l'Agustí de Cercs, entre les vint millors fleques de Catalunya

Les associacions Panàtics i Pa de Qualitat escullen on es fa el millor pa de pagès al país

| 08/11/2018 a les 11:40h
Arxivat a: Economia, fleca, pa, blat
Imatge d'arxiu de la plantilla de Ca l'Agustí de Cercs.
Imatge d'arxiu de la plantilla de Ca l'Agustí de Cercs. | Forn Ca l'Agustí
Un jurat d’experts de les associacions Panàtics i Pa de Qualitat, que aposta pel pa artesà, ha elaborat per segon any consecutiu la Ruta Espanyola del Bon Pa i ha escollit les millors 80 fleques de tot l’Estat. Entre aquestes, n’hi ha una vintena llarga de catalanes, la majoria a Barcelona, segons un recull de La Vanguardia.
 
A la selecció s’hi van presentar 250 establiments de tot l’estat espanyol. Per això, es van organitzar sis semifinals a sis ciutats, en un procés que ha durat un any: Motril, Bilbao, Santiago, València, Barcelona i Madrid.
 
A cada una de les ciutats, el jurat va catar a cegues el pa, als quals s’havia atribuït un número. A cada indret, es demanava l’elaboració d’un tipus de pa, tots ells fets amb farina de blat o blat, i sègol. En el cas de Barcelona, van ser pans de pages. A Madrid, hogazas; a València, barros de cuarto de quilo.
 
Aquí teniu els establiments seleccionats a Catalunya:
 
 
Fleques catalanes
- Forn Ca l’Agustí (Cercs)

- Forn de la Rambla (Vilanova i la Geltrú)

- L’Espiga D’Or (Vilanova i la Geltrú)

- Forn de Pa Elias (Barcelona)

- Forn Baltá (Barcelona)

- Turris (Barcelona)

- Forn Baluard (Barcelona)

- Forn Mistral (Barcelona)

- PanBou (Barcelona)

- El Forn de la Lola (Barcelona)

- Fleca Balmes (Barcelona)

- Forn Sant Tirs (Barcelona)

- Forn Sant Josep (Barcelona)

- Forn Gil (Barcelona)

- Forn del Passeig (Barcelona)

- Forn Elias Boulanger (Barcelona)

- Panes Creativos (Barcelona)

- Triticum (Barcelona)

- Pa Serra (Barcelona)

- L'Espiga d'Or (Caldes de Montbui)

- Forn La Fogaina (Les Preses)

- Papan Bread (Lleida)

- Pa Ronyo (Torregrosa)

- Forn Sistare (Reus)

COMENTARIS

Felicitats
Ignasi Guitart, 08/11/2018 a les 12:36
+12
-6
A la feina ven feta
Al menjar sà
Al fer les coses amb el cor
A la creativitat costant
Dona goig tindre companys del sector alimentari aixì
Felicitats famìlia !!!!!
Millor pa.
Xavier Selva Padulles , 08/11/2018 a les 14:03
+15
-2
Moltes felicitats forn de Cercs.
Res de res
Anònim, 08/11/2018 a les 15:00
+8
-24
Molt cuento tenen aquests sapigesu com fan el pa de veritat. Atrás a la comarca el fan molt més bo pro aquests viuen de la fama....
No estic d'acord amb el que diu res de res
Carme Chacón , 08/11/2018 a les 17:53
+11
-4
Aquest forn fa molts i molts anys que està fet i sempre a tota la comarca s'ha reconegut, doncs la gent venia desde d'altres municipis a comprar el pa expresament...dius lo de la fama....te fama com tu dius....pero bona fama. Si la gent es desvia de la carretera per comprar el pa a ca L'Agustí per alguna cosa serà....la gent no es tonta i sap el que es bo i millor....si no no anirien a comprar....Potser ets algun forner que te enveja?.....ayayayyyy
Ve de lluny
E.Salas, 08/11/2018 a les 17:57
+11
-4
Felicitats a tota la familia de Ca l,Agusti !!! El treball, la constància i l'honestedat de tots vosaltres, els d'avui i els d'ahir, us ha fet arribar al lloc on sou i que mereixeu.
Per molts anys !!

Jo tampoc este d'acord amb "l'anonim res de res"
Mercè Codina, 08/11/2018 a les 22:13
+8
-4
Et puc asegurar que en aquest forn les coses que es fan,es fan molt be.
Que hi ha molt ofici,molta dedicació,molta exigència i moltes ganes,i es evident que es reflexa en el resultat.
Tota la gent que arriba a passar per aquest forn ho sap,i si te fama es per que se l'ha guanyat i a mes a mes l'ha mantingut.
Felicitació
Anònim, 09/11/2018 a les 05:57
+6
-2
Molt contenta!!
Moltes felicitats!
Us ho mereixeu per la qualitat i la creativitat
Res de res
Anònim, 09/11/2018 a les 16:17
+1
-1
Quan es fa un comentari despectiu com aquest, s’ha de donar la cara!!!
Res de res
Anònim, 09/11/2018 a les 16:20
+1
-1
Quan es fa un comentari despectiu com aquest, s’ha de donar la cara!!!
Pa i coca
Fleca, 09/11/2018 a les 17:15
+2
-0
Moltes Feliçitats
Que pert moltes anys seguiu fent el pa i la coca com fins ara .