Programen tres sessions per resoldre dubtes sobre el porta a porta a Berga

Les reunions es faran aquest dimarts 30 d'octubre, dimecres 31 d'octubre i divendres dia 2 de novembre a les 7 de la tarda, al Casal Cívic

30 d'octubre del 2018
Actualitzat a les 12:44h

Punt de recollida de bujols a l'Hotel d'Entitats, la setmana passada. Foto: Pilar Màrquez Ambròs
 

L'Ajuntament de Berga i el Consell Comarcal del Berguedà han programat tres sessions obertes adreçades a la ciutadania per tal que exposin qualsevol dubte que puguin tenir abans de la posada en marxa del sistema porta a porta a Berga. Les sessions es faran aquest dimarts 30 d'octubre, dimecres 31 d'octubre i divendres dia 2 de novembre, a les 7 de la tarda. Es duran a terme a la Sala Blava del Casal Cívic de Berga, a la plaça de Sant Joan de Berga.
 
El sistema de recollida de residus porta a porta començarà a Berga la nit del 4 de novembre amb la recollida d'orgànica i envasos. El Consell Comarcal del Berguedà i l'Ajuntament de Berga van fer públiques ahir les dates actualitzades de la retirada de contenidors. De manera que els contenidors d'envasos, paper i cartró es trauran les nits de dijous 1 i divendres 2 de novembre, mentre que els contenidors d'orgànica i rebuig es retiraran la nit de dissabte 3 de novembre. A les àrees d'emergència de la ciutat s'habilitaran contenidors per facilitar el procés d'adaptació. Més tard, aquests punts es tancaran per tal de donar servei a cases disseminades, i perquè hi accedeixin la resta de ciutadans en cas d'urgència.

Segons la informació de la qual es disposa a hores d'ara, hi haurà illetes d'emergència a l'antiga caserna, a l'esplanada de l'antiga discoteca Menfis i al polígon de la Valldan. L'illeta d'emergència que s'havia dit que s'habilitaria a la zona de l'Escola Xarxa no s'instal·larà en aquest punt per "inviabilitat tècnica". 
 

Calendari de la retirada de contenidors a la ciutat de Berga. Foto: Ajuntament de Berga/Consell Comarcal del Berguedà