Successos

Un cotxe crema del tot a l'entrada sud de Berga

Els fets van passar diumenge al matí i els ocupants en van sortir il·lesos

, Berga | 10/09/2018 a les 08:34h
Arxivat a: Successos, Berga, vehicle incendiat, incendi, C-16, vehicle, Bombers de la Generalitat

Un casc de Bombers. Foto: Albert Segura

 
Un cotxe va cremar totalment diumenge al matí a l'entrada sud de Berga, a la C-16, segons ha informat el cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. 

Els Bombers van rebre l'avís quan faltaven poc més de 10 minuts per les 7 del matí i no van apagar el foc fins a un quart i mig de 8. El foc va cremar el vehicle, però en canvi no va causar ferits.

Els ocupants del cotxe van poder sortir-ne il·lesos. 
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La performance reivindicativa ha començat alçant la veu per la llibertat d'expressió a la plaça de Sant Joan.
La performance reivindicativa ha començat alçant la veu per la llibertat d'expressió a la plaça de Sant Joan. | Pilar Màrquez Ambròs
Pilar Màrquez Ambròs
Un centenar de persones han participat aquest dissabte en una performance artística i reivindicativa organitzada per la plataforma de suport a Montse Venturós
Rasa dels Molins (arxiu).
Rasa dels Molins (arxiu). | Facebook Berga Claveguera Oberta
Pilar Màrquez Ambròs
El consistori disposa ja dels 208.127,99 euros de la subvenció que els va atorgar la Diputació de Barcelona i a hores d'ara s'està treballant "en les bases del concurs"
El director del centre, Xavier Llobet (a la dreta), en la roda de premsa sobre el cas de violències sexuals a l'Escola Municipal de Música, el passat gener (arxiu).
El director del centre, Xavier Llobet (a la dreta), en la roda de premsa sobre el cas de violències sexuals a l'Escola Municipal de Música, el passat gener (arxiu). | Pilar Màrquez Ambròs
Pilar Màrquez Ambròs
Eloi Escútia exposa que l'equip directiu mereix "tota la confiança" de l'executiu de la CUP, i afegeix que es convocarà un claustre extraordinari per debatre la problemàtica tal i com demana una instància del professorat