Nomenament

David Font és el nou director de l'Agència Catalana de Turisme

El gironellenc deixarà el càrrec de president del Consell Comarcal del Berguedà en la mesura en què se'n decideixi el relleu

, Berga | 06/09/2018 a les 06:42h
Arxivat a: Societat, nomenament, Xavier Espasa, David Font, Agència Catalana del Turisme
David Font en una imatge d'arxiu.
David Font en una imatge d'arxiu. | Aida Morales
El president del Consell Comarcal del Berguedà i alcalde de Gironella, David Font, és el nou director de l'Agència Catalana de Turisme. Font ha confirmat el nomenament a aquest mitjà, si bé de moment ha preferit no aprofundir en una valoració. El berguedà substitueix a Xavier Espasa, que dirigia l'ens actualment. 

David Font, membre de la nova direcció del PDECat, té 38 anys i recentment ha expressat la voluntat de tornar-se a presentar com a alcalde de Gironella en les eleccions municipals de 2019. És llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances i ha estat empleat de banca. 

David Font és president del Consell del Berguedà des de 2015, si bé la nova responsabilitat al capdavant de l'Agència Catalana de Turisme farà que deixi el càrrec comarcal. La previsió és que el polític gironellenc s'aparti de manera gradual i deixi pas a una nova persona al capdavant de l'ens berguedà en la mesura que es decideixi qui en pren el relleu. 

La incorporació com a director de l'Agència Catalana de Turisme ha de ser immediata, donat que el nomenament va produir-se justament aquest dimecres. Font ha informat ja del seu nomenament als treballadors i als grups polítics de l'ens comarcal i també als alcaldes del Berguedà. 

COMENTARIS

Foto, fotón!!
Anònim, 06/09/2018 a les 07:14
+29
-7
Q es preparin!!
A partir d’aquest moment no pararan de sortir “noticies” de turisme!
No preocupat x turisme, no! Prepara’t x xupar-càmara!
?
Anònim, 06/09/2018 a les 07:25
+27
-7
Ara que marxes...
Digues!...:
Quanta gent has enxufat al consell amb el pic temps q hi has estat?
També marxaran amb tu? O els haurem de mantenir?
insaciable
Anònim, 06/09/2018 a les 08:29
+17
-5
no cal dir res més
només marxa ell?
AnònimA, 06/09/2018 a les 09:07
+30
-5
Que s'endugui el segon de bord, si us plau! I potser hi ha algú altre a qui es podria emportar, ja posats...
apa, un altre càrrec!
Anònim, 06/09/2018 a les 09:32
+20
-6
Seguim com a l'antiga convergència, càrrec per aquí, càrrec per allà...
Pamflet nº3672
Willy de po, 06/09/2018 a les 09:49
+17
-6
Teniu garantida cadira el parlament per tota la propaganda que l'hi feu cada dia?
O cobreu en B?

Salut
Tots d’acord
Anònim, 06/09/2018 a les 10:19
+18
-5
Ostres. Em sembla q es de les piqués vegades que tots estem d’acord en TOTs els comentaris
Com per fer-s’ho mirar també els/les del Consell a part d’ell mateix
PRESIDENT
Anònim, 06/09/2018 a les 17:25
+10
-3
JAJAJAJA....Teniu tots raó, deixant de banda altres questions, no se quina bona feina poden fer els polítics si cada càrrec nou i superior que surt si enxufen.
Berguedans
Anònim, 06/09/2018 a les 18:39
+13
-2
Apa un altre que està pujant esglaons gràcies al Berguedà, com aquell que va ser jefe dels bombers i ara ho és de trànsit. Que tregui els que ha enxufat al Consell comarcal.
Enxufats?
Anònim, 06/09/2018 a les 20:35
+12
-10
Tant parlar d’enxufats però ningú parla dels de l’ajuntament de Berga però clar si els enxufats i enxufadors són de la CUP no es pot dir res
Apa aquí!
Anònim, 06/09/2018 a les 21:04
+7
-3
Quin amiguet t'hi ha endollat? A quants o a qui ni endollaras?
Plantilla
Anònim, 06/09/2018 a les 23:32
+16
-2
Srs,amb poc mes de 3 anys la plantilla del Consell s’ha doblat a final de la legislatura tindran el Consell arruïnat. Quan diners ens costarà als Berguedans aconseguir aquest càrrec per benefici personal amb la connivència del segon que està executant bogeries que a part de emprenyar la gent no van enlloc ?

El Consell arruïnat i ells?
El primer de moment un bon càrrec
El segon que políticament es un cadàver que en treurà......?...?
Questió
Anònim, 07/09/2018 a les 07:10
+7
-2
I d’alcalde no dimiteix?
Si q és xupa-cadires! A part d xupa-càmeres!
Menys mal!
Guillem Gual As, 11/09/2018 a les 17:29
+1
-2
La veritat senyors, és que no sabeu la sort que tenim! Aquests personatges com mes aviat i més lluny marxin millor!. El relleu no serà tant ràpid com fora dessitjat!. Au! Bon vent i barca nova! Amb una MIca de sort, s,emportarà algun dels xupons que van per darrera barcons inclòs! I estarem una temporada tranquils!