Aquesta informació es va publicar originalment el 15 de juliol de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Uns dos centenars de persones han dibuixat un gran llaç gegant en suport als presos polítics durant la jornada reivindicativa de l'aplec del Pi de les Tres Branques, aquest matí al pla de Campllong (Castellar del Riu). L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural han coordinat l'acció. El llaç groc s'ha realitzat en un dels camps propers al Pi Vell, prop de les 11 del matí, amb la participació d'una bona part dels assistents a l'acte. Les imatges han estat enregistrades amb dron.
Ha estat un dels moments més emotius del matí,
juntament amb el discurs del president Carles Puigdemont, que s'ha adreçat als assistents a través d'un vídeo durant els parlaments de l'aplec.