L'Ajuntament de Puig-reig es queixa dels problemes en la cobertura mòbil de Movistar

L'alcalde assegura que té previst presentar una reclamació per les molèsties causades i assenyala que la situació és fruit "de l'actitud de desídia o mala fe" de la companyia telefònica

15 de juny del 2018
Actualitzat el 18 de juny a les 3:06h
Vista general del municipi de Puig-reig.
Vista general del municipi de Puig-reig. | Ajuntament de Puig-reig
Les deficiències en la cobertura de telefonia mòbil de Movistar que pateix Puig-reig fa quinze dies han causat indignació a l'ajuntament. "Des de l'ajuntament volem fer palesa la nostra més enèrgica protesta i indignació", ha expressat l'alcalde Josep Maria Altarriba a través d'un comunicat. "Les reiterades trucades i les queixes emeses durant aquests dies des d’aquesta corporació i, ens consta que des de nombrosos veïns i veïnes de la població, no han obtingut cap mena de resposta acceptable i, ni molt menys cap mena de solució al problema", ha exposat Altarriba. 

La intenció del consistori és "denunciar públicament" a l'empresa Movistar "per aquesta situació insostenible que estem patint a casa nostra i alhora fer saber que aquest ajuntament no té cap mena de responsabilitat en aquesta situació que únicament respon a una actitud de desídia o mala fe de la companyia de telefonia", segons s'ha expressat en el comunicat.

El consistori té previst presentar una reclamació al respecte. "També volem manifestar la voluntat de demanar responsabilitats pels danys que aquesta situació hagi pogut ocasionar; estem convençuts que si aquesta incidència s’hagués produït a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la solució hauria arribat en poques hores", ha explicat Josep Maria Altarriba.

Altarriba ha comentat a NacióBerguedà que "l'única resposta que hem obtingut de la companyia és que fa quinze dies que va caure un llamp al repetidor de Cal Teixidor i en va malmetre un dels aparells i que estan esperant poder-lo arreglar perquè és una avaria difícil". Josep Maria Altarriba critica, no obstant, que "jo entenc que una avaria difícil pot durar un dia o dos, però no dues setmanes". Altarriba no entén "com una empresa pot donar aquest mal servei als seus clients". 

"És una empresa privada que dona un servei deficient i des de l'ajuntament s'està trucant dia sí i dia també, i poc menys podem fer", lamenta. 
Arxivat a