05
d'abril
del
2018
Actualitzat
a les
19:03h
El Monestir de Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà serà l'escenari, els dies 23, 24 i 25 de maig, de la primera edició del NIB Congress. Es tracta del primer congrés de neurociència aplicada a la empresa que arriba a Catalunya amb la voluntat d'acostar aquests coneixements científics i empírics a les empreses des d'un punt de vista pràctic, i així poder obtenir millor comunicació, millors líders i millors resultats amb clients més satisfets i fidels. Segons n'han defensat els organitzadors, la convenció s'ha dissenyat en un entorn excepcional per proporcionar als assistents "l'estat cognitiu necessari on puguin compartir objectius, inquietuds i sinergies empresarials".
El congrés està organitzat per Neuroscience in Business, i compta amb la col·laboració de l'Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC).
NIB Congress, les xifres
L'impacte del congrés, més enllà de la potència de la seva programació, també es pot mesurar en xifres. Durant els tres dies de congrés, NIB Congress espera rebre més de 120 assistents i mobilitzarà a més d'un centenar de persones que col·laboraran amb la organització d'aquesta primera edició. A més a més, la celebració d'aquest esdeveniment, comptarà amb la col·laboració de diferents empreses del Berguedà que s'han sumat a col·laborar amb el NIB Congress.
El programa
El programa inclou conferències, experiències gastronòmiques i sensorials i activitats diverses. En destaca la conferència d'un dels caps de cartell del congrés, el britànic Charles Spence, sota el títol "El teu cervei t'enganya: percepció dels sentits". Spence és gastrofísic, cap del Laboratori d'Investigació Crossmodal del departament de Psicologia de la Universitat d’Oxford, i ha estat guardonat amb més d'una desena de premis de la British Psychological Society.
Al programa també hi ha previst que parli Xavi Pirla, director del màster universitari sobre neurolingüística a la Universitat de Lleida. La seva conferència es titularà: "La clau per a un rendiment màxim". Finalment, una altra de les intervencions a ressaltar serà la d'Alèxia de la Morena, llicenciada en Neuropsicologia i Periodisme, i experta en màrqueting multisensorial, que dedicarà la seva intervenció als consumidors irracionals.