turisme

El Berguedà planteja la captació turisme amb una marca territorial

L'objectiu és fomentar el turisme i que la comarca sigui més forta i cohesionada

| 02/03/2018 a les 16:19h
Arxivat a: Economia, Marca Territorial del Berguedà, turisme, ADBerguedà, Berguedà, Marca Territorial
Presentació de la Marca Territorial.
Presentació de la Marca Territorial. | ADBerguedà
Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/03/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Berguedà ja té marca territorial. L’ha presentat l’Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) aquest divendres a la Torre de l’Amo de Viladomiu Nou, a Gironella, amb l’objectiu de fomentar el turisme i que la comarca sigui més forta i cohesionada. 

Els objectius, segons han informat, són incrementar la visibilitat i la reputació del Berguedà a Catalunya i mercats de proximitat, incrementar el turisme de qualitat amb interessos i temàtiques emocionants, facilitar l’obertura d’empreses, especialment les relacionades amb l’economia verda, posicionar la comarca com a un destí per visitar, però també per establir-s’hi, enfortir el sentiment de pertinença al territori dels berguedans i fer que els governs locals mantinguin una relació més intensa i de confiança amb la ciutadania.

Tal com han indicat, el Berguedà necessita crear una marca forta, transversal, innovadora, creativa, amb valors i amb contingut. De fet, han indicat, la comarca ja té tots els ingredients, tot el potencial i tota la voluntat política i la il•lusió dels agents socioeconòmics per crear-la, elements absolutament claus perquè esdevingui una marca d’èxit.

El posicionament del Berguedà com a una comarca amb futur,  pretén mostrar la comarca com una regió emprenedora i de primer nivell a tot Catalunya. A més, potencia el seu estil de vida, acolliment, forta tradició, gastronomia pròpia, naturalesa com espai per a la vida, tranquil•litat, arrels, indústries verdes, medi ambient, cultura, des de la tradició a l’avantguarda creativa.

El lema de la marca serà “El Berguedà, terra de futur”,  amb un pla de comunicació els propers anys adreçat als diferents públics, ja siguin berguedans, visitants o persones que tenen interès en establir-se a la comarca.

COMENTARIS

Berguedà “Terra de Fotuts”
Okmacu, 04/03/2018 a les 15:31
+11
-4
Molta promo, molta publi, molt branding i molt “xaxipiruli”.

Veient els “protas” i el seu “rapport”, després del “brifing” i del “brainstorming” ja comencem a enfilar-nos en el “ranquing”.

No cal preocupar-se del “budget” ni del “Money”, ara tot el “Cash”.

Bé això sí, “fotuts”. Seguim sent una “Comarca de fotuts”, ah i d’ineptes.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imputat per injúries a Llarena, va plantar el jutge que el va citar a declarar a Puigcerdà
Dibuix de la Patum que una casa de subhastes de Barcelona indica que correspon a l'any 1893.
Dibuix de la Patum que una casa de subhastes de Barcelona indica que correspon a l'any 1893. | Anònim
Pilar Màrquez Ambròs
Una casa de subhastes de Barcelona treu a la venda un dibuix de la festa que asseguren que va fer-se a finals del segle XIX i en què es veuen les guites i les maces
La Policia Local i una dotació del SEM han atès l'accidentada al carrer Mestre Pedret.
La Policia Local i una dotació del SEM han atès l'accidentada al carrer Mestre Pedret. | Pilar Màrquez Ambròs
L'accidentada ha estat atesa per personal sanitari en primera instància al lloc de l'accident i posteriorment ha estat traslladada a l'Hospital Sant Bernabé de Berga