turisme

El Berguedà planteja la captació turisme amb una marca territorial

L'objectiu és fomentar el turisme i que la comarca sigui més forta i cohesionada

| 02/03/2018 a les 16:19h
Arxivat a: Economia, Marca Territorial del Berguedà, turisme, ADBerguedà, Berguedà, Marca Territorial
Presentació de la Marca Territorial.
Presentació de la Marca Territorial. | ADBerguedà
Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/03/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Berguedà ja té marca territorial. L’ha presentat l’Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) aquest divendres a la Torre de l’Amo de Viladomiu Nou, a Gironella, amb l’objectiu de fomentar el turisme i que la comarca sigui més forta i cohesionada. 

Els objectius, segons han informat, són incrementar la visibilitat i la reputació del Berguedà a Catalunya i mercats de proximitat, incrementar el turisme de qualitat amb interessos i temàtiques emocionants, facilitar l’obertura d’empreses, especialment les relacionades amb l’economia verda, posicionar la comarca com a un destí per visitar, però també per establir-s’hi, enfortir el sentiment de pertinença al territori dels berguedans i fer que els governs locals mantinguin una relació més intensa i de confiança amb la ciutadania.

Tal com han indicat, el Berguedà necessita crear una marca forta, transversal, innovadora, creativa, amb valors i amb contingut. De fet, han indicat, la comarca ja té tots els ingredients, tot el potencial i tota la voluntat política i la il•lusió dels agents socioeconòmics per crear-la, elements absolutament claus perquè esdevingui una marca d’èxit.

El posicionament del Berguedà com a una comarca amb futur,  pretén mostrar la comarca com una regió emprenedora i de primer nivell a tot Catalunya. A més, potencia el seu estil de vida, acolliment, forta tradició, gastronomia pròpia, naturalesa com espai per a la vida, tranquil•litat, arrels, indústries verdes, medi ambient, cultura, des de la tradició a l’avantguarda creativa.

El lema de la marca serà “El Berguedà, terra de futur”,  amb un pla de comunicació els propers anys adreçat als diferents públics, ja siguin berguedans, visitants o persones que tenen interès en establir-se a la comarca.

COMENTARIS

Berguedà “Terra de Fotuts”
Okmacu, 04/03/2018 a les 15:31
+11
-4
Molta promo, molta publi, molt branding i molt “xaxipiruli”.

Veient els “protas” i el seu “rapport”, després del “brifing” i del “brainstorming” ja comencem a enfilar-nos en el “ranquing”.

No cal preocupar-se del “budget” ni del “Money”, ara tot el “Cash”.

Bé això sí, “fotuts”. Seguim sent una “Comarca de fotuts”, ah i d’ineptes.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Fira de Santa Tecla de Berga aquest diumenge.
Fira de Santa Tecla de Berga aquest diumenge. | Pilar Màrquez Ambròs
Pilar Màrquez Ambròs
01/01/1970
El certamen ramader i agrícola berguedà continua apostant per la sectorialització, mentre que exposa les possibilitats de productes com el formatge | L'assistència s'ha vist afavorida per una edició de temps estival
01/01/1970
Diumenge per anar a la platja
El president de la Generalitat, Quim Torra, entrevistat a NacióDigital
El president de la Generalitat, Quim Torra, entrevistat a NacióDigital | Adrià Costa
01/01/1970
El president defensa que l'independentisme ara està "més reforçat" i descarta "completament" repetir com a candidat | Assegura que un pacte amb el PSC pels pressupostos "no és una opció que contempli"