telecomunicacions

Borredà insisteix en el mal servei de Telefónica i demana la implicació del Consell

Joan Roma exposa la situació al Consell d'Alcaldes i anuncia tres incidències greus des de principis d'any

per Redacció, 14 de febrer de 2018 a les 16:41 |
Nuli antic de Borredà. | AjBorredà.
Aquesta informació es va publicar originalment el 14 de febrer de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'alcalde de Borredà, Joan Roma, ha tornat a insistir, aquest dimarts 13 de febrer al Consell d'Alcaldes, en la problemàtica del "mal servei" de cobertura i telefonia mòbil que ofereix l'empesa Telefónica, i que fa que s'interrompin les comunicacions des de fa mesos en aquest poble. El problema, ha recordat, és el "deficient funcionament" del repetidor de Puigdon, a Alpens, que la Generalitat i l'empresa es van comprometre a solucionar.

Els problemes, ha explicat, duren des de fa prop de 12 anys, i ja han acumulat multitud de queixes, denúncies, peticions, entrevistes i exigències, ja sigui de particulars com del govern municipal. Algunes, a més, acompanyades de l'Ajuntament de Les Llosses, Alpens o Sant Jaume de Frontanyà, municipis igualment afectats. A més, s'han fet arribar les queixes a les més altes instàncies de la Generalitat, i s'han fet gestions i tràmits institucionals que, en casos, han arribat, fins i tot, a la Sindicatura de Greuges o a l'oficina d'atenció al consumidor de la Diputació de Barcelona o de la Direcció General de Consum de la Generalitat.


En la intervenció de Roma, s'ha buscat també la implicació del Consell Comarcal, que de la mà del seu president, David Font, s'ha compromès a assumir aquesta exigència. I és que, tal com ha recordat l'alcalde de Borredà, des d'inicis del 2018 ja s'han produït tres incidències greus amb manca total del servei. "No es pot pagar per un servei que no es dona, o es dona precàriament", ha sentenciat.

 

Participació