L'APP de Gironella registra 41 incidències en sis mesos

Lluís Vall considera que l'eina beneficia el municipi, però també el consistori, que treballa per solucionar els problemes més ràpidament

Redacció
18 de gener del 2018
Actualitzat a les 14:42h
APP de Gironella.
APP de Gironella. | AjGironella
L'APP i la pàgina web de l'Ajuntament de Gironella ja han registrat, segons han informat, 41 incidències en els últims sis mesos. Aquesta és una dada positiva, tal com ha valorat el consistori, ja que demostra que la ciutadania comunica incidències i s'implica en els espais municipals del poble, per tal que aquests millorin. 

De les 41 incidències, 36 han estat fetes des de l'APP i 5 des de la pàgina web, i el 78% d'aquestes s'han resolt sense problemes. El 24,4% han sigut sobre residus, el 19,5% d’aigua i clavegueram, el 14,6% d’enllumenat públic, de parcs i jardins, i de via pública, el 4,9% de neteja, i el 2,4% d’equipaments. Segons el regidor de Comunicació i TIC del consistori, Lluís Vall, l'eina també beneficia el consistori, ja que pot "estar al corrent" de totes les incidències, per tal de solucionar-les. 

Els ciutadans poden comunicar les incidències, així com adjuntar fotografies. Un cop tramesa, la incidència és avaluada pels serveis tècnics de l’Ajuntament i l’usuari obté una resposta. 
Arxivat a