03
de desembre
del
2014
Actualitzat
a les
15:59h
La dispersió de l'eix comercial o l'alt nombre de tancaments són alguns dels problemes que pateix el comerç de proximitat, sobretot en municipis petits. Per això, el diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Jordi Subirana, i l'Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) s'han reunit per dissenyar eines que ajudin a potenciar-lo i a estimular-lo.
Segons ha informat l'ADBerguedà, a la reunió s'han discutit les principals problemàtiques del comerç, així com la dificultat d'organitzar-se en associacions. En aquest aspecte, Subirana s'ha compromès a centrar més atenció en aquest tipus de comerç, així com a treballar conjuntament amb l'Agència per garantir la pervivència dels petits comerciants. Per la seva part, l'ADBerguedà té la intenció de desenvolupar un catàleg de serveis que sigui útil per impulsar el comerç de cara al 2015.
Segons ha informat l'ADBerguedà, a la reunió s'han discutit les principals problemàtiques del comerç, així com la dificultat d'organitzar-se en associacions. En aquest aspecte, Subirana s'ha compromès a centrar més atenció en aquest tipus de comerç, així com a treballar conjuntament amb l'Agència per garantir la pervivència dels petits comerciants. Per la seva part, l'ADBerguedà té la intenció de desenvolupar un catàleg de serveis que sigui útil per impulsar el comerç de cara al 2015.