L’Ajuntament de Berga vol millorar la relació entre l’administració i les entitats de la ciutat

La sessió serà aquest dilluns 11 de desembre de 19.00 a 21.00 hores

Redacció
11 de desembre del 2017
Actualitzat a les 10:07h
Façana de l'Ajuntament de Berga
Façana de l'Ajuntament de Berga | Adrià Costa
L’Ajuntament de Berga vol millorar la relació entre les entitats de la ciutat i l’administració. Per això, aquest dilluns 11 de desembre de 19.00 a 21.00 hores, portarà a terme una sessió informativa entre les associacions que estan inscrites en el Registre Municipal d’Entitats, però també les que no estan incloses en aquest directori i les persones que estiguin interessades en crear o constituir una entitat, per donar la informació bàsica sobre el funcionament del Registre Municipal d’Entitats, l’obtenció del certificat digital i els requisits per sol•licitar i tramitar subvencions. 

En aquest sentit, es mostrarà com inscriure’s en el directori d’entitats, s’informarà sobre l’obligatorietat d’actualitzar aquestes dades anualment i dels canals de participació disponibles. Així mateix, s’explicarà com obtenir el certificat digital per tal que el teixit associatiu pugui relacionar-se electrònicament amb les institucions públiques i es donarà a conèixer la proposta de subvencions per les entitats en règim de concurrència competitiva per l’any 2018 i els requisits per sol•licitar aquest tipus d’aportacions. 

La sessió es farà a la Sala de Sessions de l’Ajuntament de Berga, i serà obert a tothom sense inscripció prèvia. 
Arxivat a