11
de desembre
del
2017
Actualitzat
a les
10:07h
L’Ajuntament de Berga vol millorar la relació entre les entitats de la ciutat i l’administració. Per això, aquest dilluns 11 de desembre de 19.00 a 21.00 hores, portarà a terme una sessió informativa entre les associacions que estan inscrites en el Registre Municipal d’Entitats, però també les que no estan incloses en aquest directori i les persones que estiguin interessades en crear o constituir una entitat, per donar la informació bàsica sobre el funcionament del Registre Municipal d’Entitats, l’obtenció del certificat digital i els requisits per sol•licitar i tramitar subvencions.
En aquest sentit, es mostrarà com inscriure’s en el directori d’entitats, s’informarà sobre l’obligatorietat d’actualitzar aquestes dades anualment i dels canals de participació disponibles. Així mateix, s’explicarà com obtenir el certificat digital per tal que el teixit associatiu pugui relacionar-se electrònicament amb les institucions públiques i es donarà a conèixer la proposta de subvencions per les entitats en règim de concurrència competitiva per l’any 2018 i els requisits per sol•licitar aquest tipus d’aportacions.
La sessió es farà a la Sala de Sessions de l’Ajuntament de Berga, i serà obert a tothom sense inscripció prèvia.
En aquest sentit, es mostrarà com inscriure’s en el directori d’entitats, s’informarà sobre l’obligatorietat d’actualitzar aquestes dades anualment i dels canals de participació disponibles. Així mateix, s’explicarà com obtenir el certificat digital per tal que el teixit associatiu pugui relacionar-se electrònicament amb les institucions públiques i es donarà a conèixer la proposta de subvencions per les entitats en règim de concurrència competitiva per l’any 2018 i els requisits per sol•licitar aquest tipus d’aportacions.
La sessió es farà a la Sala de Sessions de l’Ajuntament de Berga, i serà obert a tothom sense inscripció prèvia.