política local

Neix a Berga Som Identitaris, el nou partit polític de Josep Anglada

El regidor vigatà afirma que defensar defensar els drets i la identitat "no és ser, ni racista, ni xenòfob, simplement, és sentit comú"

| 03/09/2017 a les 11:30h
Arxivat a: Política, política local, eleccions municipals, partit polític, Berguedà, Berga, Josep Anglada, Som Identitaris
El nou partit de Josep Anglada tindrà secció local a Berga. | Som Identitaris
El nou partit polític Som Identitaris (SOMI), que lidera el regidor de Plataforma Vigatana a l'Ajuntament de Vic, Josep Anglada, també es presentarà a Berga en les properes eleccions municipals. Segons han informat a través d'un comunicat, així s'ha decidit després de la reunió que hi ha hagut amb diversos ciutadans de Berga aquest cap de setmana, per tal de posar en marxa la delegació local del SOMI a la capital berguedana. 

"A Berga fa falta gent valenta i disposada a controlar la immigració i a vetllar pels interessos de la gent de casa", ha declarat Anglada a la reunió, refermant que defensar els drets i la identitat "no és ser, ni racista, ni xenòfob, simplement, és sentit comú". Serà ell mateix qui presentarà, properament, la nova delegació local del partit: "Ara, el que caldrà serà muntar una bona infraestructura local per poder assumir amb èxit les pròximes eleccions municipals". 

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Fora de Berga
Anònim, 03/09/2017 a les 11:49
+35
-11
Doncs quin fàstic que surti un partit polític així a Berga, a mi em sap greu i intentaré per tots els mitjans que mai tinguin representació al ajuntamanet. Sempre m'han ensenyat a combatre el feixisme i no deixar-lo créixer. Per la meva part doncs ho seguiré fent. Espero que no siguem pocs i Berga quedi sense representació feixista a l'ajuntamnet.
gent falsa.
Anònim, 03/09/2017 a les 14:21
+8
-10
al perfil de facebbook d'aquest nano de berga te molts coneguts independentistes com amistat i alguns de la cup i del panxo entre d'altres . o no es tant mal noi o es que sou una colla de caragirats. jo no tinc cap amic meu ni feixista ni pronazi al facebook.
mercado negro...
Anònim, 03/09/2017 a les 16:44
+12
-2
quins artistes!
Como sois los bergadanes
Milagros 74, 03/09/2017 a les 18:11
+14
-22
Hola.
Aquí ahora todo el mundo a criticar a este el Anglada i despues por la patun os poneis todos a ver i hacer el baile de los turcos y caballitos donde se matan moros . Incluso en la patun de los niños se les enseña con este baile a matar con puñales a los musulmanes
Esto es islamofobia
A ver si estos de la CUPla montse y la monica lo quitan y ponen un baile de estos de los bastoneros o castellers que estan de monda.
Venga.. me voy a comer
Adios
NAZIS
Emma Fòsfor, 03/09/2017 a les 19:15
+27
-13
Aquests partits racistes no s'haurien de poder presentar en democràcia, vergonya!
Persones que van en contra d'altres persones només pel seu orígen, quan alguns fins i tot també són el resultat de la immigració que hi va haver als anys 50. Em costa de creure que es pugui ser tant idiota.
Un missatge per tots el que defensin aquesta gentussa: sou igual de nazis, no passareu, ni a Berga ni a enlloc, ignorants! La societat berguedana és més avançada que els vostres pensaments troglodites.
Per desgràcia vostra us plantarem cara en cada acte feixista i racista, en cada parlament, en cada moment. Ho teniu difícil, us fotrem fora, com us hem fotut fora sempre!
Qué vergüenza!
Anònim, 04/09/2017 a les 00:41
+26
-7
Controlar la inmigración? Pero si ambos son inmigrantes o hijos de inmigrantes! Si Catalunya es un país de inmigrantes!
Siento vergüenza y dolor, porque les conozco y les tenía por personas sensatas...
Titola
Anònim, 04/09/2017 a les 10:44
+12
-7
Mentre sigueu un partit hispanoide no us menjareu un rosco.
La samaretta
Anònim, 04/09/2017 a les 11:13
+9
-2
Ull a la samarreta del de la dreta posa: "Bunded in the streets" que sinó vaig errat vol dir "Unió als carrers"
#etfelicitofill
:)))))))))
Al Titola
Anònim, 04/09/2017 a les 11:46
+10
-19
Perquè dius que som un partit hispanoide? Que jo sàpigue només ens presentem a Catalunya per defensar la identitat catalana.
partit no democràtic
Anònim, 04/09/2017 a les 13:35
+13
-7
Quina autoritat tenen aquests individus per voler controlar la immigració?
Que no recordeu que van haver de fer els vostres pares quan van marxar del seu poble. No ho van fer per gust sinó per necessitat, i ve que us va acollir Catalunya. TOTS ELS IMMIGRANTS NO VÉNEN PER GUST SINÓ PER NECESSITAT. TOTHOM ESTIMA I VOL VIURE A LA SEVA TERRA.
Només de pensar-hi em feu posar la pell de gallina i em vénen les llàgrimes als ulls. Acabo d'arribar de veure exposicions de PHOTOJOURNALISME de Perpinyà on he pogut conèixer una vegada més la crua realitat del dia a dia a molts països africans i asiàtics assetjats per la guerra i la fam. i per acabar-ho d'arrodonir vaig visitar el memorial de Rivesaltes i la Maternitat d'Elna on quedà palès el calvari que van passar els nostres refugiats quan van arribar a França, que no els van rebre amb els braços oberts. Potser us convindria fer-hi una visita i llavors canviaríeu d'actitud.
EMIGRANTE
Anonimo, 04/09/2017 a les 16:03
+8
-15
Estos personajes por lo menos dan la cara.El racismo latente en Cataluña lo sufrimos los llamados
emigrantes relativos y proviene de muchos catalanes con reminiscencias tribales.
No sorprenden a nadie ni éstos ni los demás.

Bona DIADA
en fi...
Anònima, 04/09/2017 a les 19:35
+7
-2
Catalanes con reminiscencias tribales? Ens expliques quina és aquesta paraulota que t'acabes d'inventar?
El racisme prové d'ignorants com tu.
No sabeu qui és l'Anglada?
Pel d'Al Titola, 05/09/2017 a les 00:15
+12
-1
Pot ser que amb això de defensar la identitat aconsegueixi entabanar algun desinformat de bona fe, fins i tot independentista. Val la pena saber que l'Anglada és un franquista de cap a peus, un ultraespanyolista d'extrema dreta. En aquest vídeo el van ben enganxar:



Pel de "Pel d'Al Titola, 05/09/2017 a les 00:15"
El que escribia al Titola, 05/09/2017 a les 16:49
+0
-1
Perdona, però no acabo d'entendre el teu missatge.

Potser et sorprèn que hi haguem feixistes amb cognoms catalans?

Potser vols dir que un feixista no té dret a defensar la identitat catalana?

Potser vols dir que la defensa dels trets diferencials propis de Catalunya és només cosa de feixistes?

M'ho pots explicar? Gràcies.
I tant, ja t'ho explico
Un antifeixista, 06/09/2017 a les 09:19
+2
-0
Si l'objectiu és defensar la "identitat catalana", no cal que us presenteu perquè alguna cosa així ja ho fan una bona colla de partits. I en tot cas, no ho feu amb l'Anglada, perquè el seu objectiu ha estat sempre la destrucció d'aquesta "identitat" en favor de l'espanyola.

I si la idea única és dur el racisme més primari a l'Ajuntament, no us permetrem que us disfresseu amb la senyera.
A un antifeixista
Feixista anònim, 06/09/2017 a les 11:13
+0
-3
Ni els trets diferencials ni la senyera son patrimoni de ningu. Si els comunistes poden fer-los seus, per què no nosaltres?