04
d'agost
del
2017
Actualitzat
a les
10:39h
Amb l'inici de les rebaixes, una quarantena de botigues de Berga, situades totes al nucli històric de la ciutat, van aprofitar per engegar, durant el mes de juliol, una nova campanya d'estiu, per fomentar el comerç al llarg i entorn del carrer major. Una promoció, han explicat a NacióBerguedà, que ja han finalitzat, amb una valoració positiva i resultats convincents, que se sumen a la implicació de la ciutadania i els compradors.
Sota el nom de "Al juliol vine a donar el volt", els membres de Berga Comercial del carrer major buscaven incentivar la compra durant els caps de setmana, i motivaven els compradors a participar en diferents sortejos. Es tractava de dipositar el tiquet de la compra dins d'una guardiola gegant situada a la placeta Ciutat i, a final de setmana, treure tres tiquets. En el cas dels afortunats, es contactava amb ells i se'ls tornaven els diners en compres.
En conjunt, ha precisat Anna Farràs, es van treure 12 tiquets (tres cada cap de setmana), i malgrat que el primer va ploure i l'últim va quedar una mica eclipsat per altres activitats, la valoració és molt positiva.
Sota el nom de "Al juliol vine a donar el volt", els membres de Berga Comercial del carrer major buscaven incentivar la compra durant els caps de setmana, i motivaven els compradors a participar en diferents sortejos. Es tractava de dipositar el tiquet de la compra dins d'una guardiola gegant situada a la placeta Ciutat i, a final de setmana, treure tres tiquets. En el cas dels afortunats, es contactava amb ells i se'ls tornaven els diners en compres.
En conjunt, ha precisat Anna Farràs, es van treure 12 tiquets (tres cada cap de setmana), i malgrat que el primer va ploure i l'últim va quedar una mica eclipsat per altres activitats, la valoració és molt positiva.