Abans de la mitjanit de dimarts les xifres de l’incendi iniciat a la muntanya de l’Escarnosa de Calafell creixen. Els Bombers estimen que ja
són 37 les hectàrees de bosc i zones de matoll cremades. Han estat evacuades 50 persones d’habitatges pròxims a la zona sinistrada i es manté el confinament domicialiari a les urbanitzacions de Bellamar i Mas de la Mel.
Treballen contra l’incendi 54 unitats i un centenar de bombers de diferents parcs. Els responsables de l’extinció constaten que les condicions meteorològiques -
ha afluixat notablement el vent- ajudin en les tasques per apagar el foc. Fins i tot és probable que algunes persones evacuades puguin tornar a casa. El lloc de comandament contra l’incendi és el pavelló Joan Ortoll.