Societat

Nova campanya de bons per comprar al comerç de Calafell

És el tercer cop que es posa en marxa aquesta campanya, destinada a reactivar l’economia local, tocada per la pandèmia

Campanya de bons | AC
per Redacció, Calafell | 21 de setembre de 2022 a les 12:30 |

L’Ajuntament de Calafell ha aprovat destinar 250.000 euros a una nova campanya de bons per a comprar al comerç local. Cada persona podrà descarregar-se sis bons, cadascun dels quals implica un descompte de 10 euros per cada 30 de compra. Això vol dir que la repercussió d’aquesta acció serà el triple dels diners inicials: és a dir, 750.000 euros. La campanya es realitzarà durant el mes de novembre, en dates que s’anunciaran.

Aquesta serà la tercera iniciativa d’aquestes característiques que es posa en marxa des que es va declarar la pandèmia, com a una de les mesures de rescat  i reactivació de l’economia local. Les dues campanyes anteriors van acabar amb un gran èxit: fins i tot l’Ajuntament va ampliar el fons inicial.

L’alcalde, Ramon Ferré, explica: “El comerç i la restauració, que també pot acollir-s’hi, són dos dels principals motors econòmics del municipi. Han patit molt des que va començar tot. I quan semblava que aixecàvem el cap, arriba una nova situació de dificultat”.

Ferré afegeix: “Els ajuts directes de l’Ajuntament i nombroses campanyes comercials, junt amb actuacions d’altres administracions, han afavorit la continuïtat de molts negocis i el manteniment dels llocs de treball”.

Podran participar en la campanya dels bons els establiments locals, siguin persones físiques o jurídiques, amb menys de 50 treballadors i amb atenció al públic. L’activitat ha d’estar ubicada al municipi i figurar inscrita en la base de dades de llicències d’activitat de l’Ajuntament.

Els sectors beneficiaris són els següents: agències de viatges, calçats, complements, electrònica, òptica, esports, floristeria, joguines, joieria, llar i decoració, llibreria, mascotes, moda, perfumeria, perruqueria i estètica, restauració, basars, hotels i apartaments turístics i

 

Participació