NADAL

Des de l’11 de desembre la Bisbal farà la campanya comercial «Troba la llum del Nadal»

Es tracta d’una campanya promoguda per l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i la Cambra de Comerç de Tarragona amb l’objectiu de dinamitzar el comerç de la Bisbal

per Nació Digital, La Bisbal del Penedès | 8 de desembre de 2020 a les 13:23 |
Imatge de la campanya | AB
Aquesta informació es va publicar originalment el 8 de desembre de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i la Cambra de Comerç de Tarragona duran a terme una campanya per dinamitzar i donar visibilitat al teixit comercial local entre l’11 i el 19 de desembre.

Aquesta campanya compta amb el suport de la Diputació de Tarragona i consistirà a premiar la fidelitat dels veïns que comprin a la Bisbal amb obsequis, promocions i amb la participació en un sorteig de vals de compra. La iniciativa compta amb la participació d’una trentena de comerços i empreses de serveis bisbalenques que duran a terme accions presencials i també iniciatives a través d’Instagram. Per aquest motiu, s’ha ofert l’opció de participar en una formació gratuïta sobre aquesta xarxa social a tots els comerços i serveis del municipi.



El funcionament de la campanya serà el següent: els clients que adquireixin serveis o vagin a comprar als comerços bisbalencs, podran anar omplint una butlleta amb els segells d’aquestes empreses. Quan tinguin el segell de cinc establiments diferents, podran passar per l’Ajuntament per recollir un obsequi, “La Llum del Nadal” (se n’entregarà una per família). D’altra banda, totes aquelles persones que entreguin les seves butlletes a l’Ajuntament participaran en el sorteig de dos vals de compra de 100€ cadascun per adquirir productes o serveis a la Bisbal.

Quant a Instagram, els comerços i serveis que participen en la campanya ja han començat a mostrar els seus productes, serveis, ofertes i promocions a través d’aquesta xarxa social. La campanya es vehicula a través de l’etiqueta #JoComproALaBisbal i les botigues amb establiment físic també oferiran, durant la campanya, una bossa reutilitzable a aquells clients que pengin una foto seva etiquetant l’establiment on l’hagin obtingut i afegint l’etiqueta #JoComproALaBisbal a la publicació.

 

Participació