CULTURA

Guardafuegos comença el procés de micromecenatge per al seu nou disc

La banda vendrellenca de Rosendo Hernández publicarà «Lo que tenga que ser» a principis de 2021

per Nació Digital , El Vendrell, 23 de novembre de 2020 a les 18:27 |
Integrants de Guardafuegos | GF

El grup de rock Guardafuegos ha començat la seva campanya de micromecenatge (crowdfunding) per finançar el llançament del seu nou disc d'estudi ‘Lo que tenga que ser’, previst per a principis de 2021. Els tarragonins han escollit la plataforma Verkami per dur a terme la campanya, mitjançant la qual ofereixen diverses recompenses als mecenes que col·laborin amb el projecte. Per accedir a la campanya es pot fer a través del Facebook del grup o de la pàgina web del Verkami (https://vkm.is/guardafuegos).

Després de gravar el nou disc el passat mes de setembre als estudis La Casamurada, l'objectiu de la formació del Vendrell és aconseguir un finançament suficient per dur a terme diferents aspectes relacionats amb el llançament del disc, com ara l'edició de videoclips o una apropiada campanya de publicitat.

Entre les recompenses que Guardafuegos ofereix als mecenes es troba la possibilitat d'obtenir el disc de forma anticipada en format digital, així com la versió en format físic, consistent en un vinil signat per tots els components del grup. També es poden obtenir samarretes o bosses ecològiques amb un disseny especial relacionat amb la portada del nou àlbum, així com comprar de manera anticipada l'entrada pel concert de presentació del disc, una actuació molt especial que es durà a terme la primavera de 2021 al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell.

'Lo que tenga que ser' -que serà el tercer disc d'estudi de Guardafuegosdesprés del seu EP homònim del 2016 i 'Mientras todo cambia' (2018) - ha estat produït per Pepo López (Quique González, La Cabra Mecánica, ChivoChivato) i en els seus sis temes es poden trobar col·laboracions com la del cantautor Dani Flaco o la cantant Eva Cabanes. El grup ja ha donat a conèixer la portada del disc, amb una il·lustració de Victòria La Boira i disseny d'Andreu Robusté. La campanya de crowdfunding estarà activa fins a finals del mes de desembre.

 

Participació