Turisme

La campanya Baix Penedès, et toca! atrau a 436.000 persones

L’important és que els imputs de les xarxes socials es tradueixi en visites a la comarca

per Nació Digital, El Vendrell | 11 d'agost de 2020 a les 18:44 |
Una de les imatges de la campanya | CCPB
Aquesta informació es va publicar originalment el 11 d'agost de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

En el marc del Pla d’Actuació de Turisme 2020 i finançat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal del Baix Penedès ha contractat els serveis d’una empresa de reconegut prestigi dins del món de les noves tecnologies, per tal que la campanya que porta per nom Baix Penedès, et toca! tingui el ressò i el seguiment necessaris per atreure el turisme de qualitat a la nostra comarca.

Però una bona campanya no és efectiva si no gaudeix d’un ampli abast. Per aquest motiu, des de l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal s’ha apostat per una extraordinària difusió com la que s’ha dut a terme durant un mes, iniciant-se el 16 de juny, i que va finalitzar a finals de juliol. 

Amb aquesta campanya de difusió centrada en Facebook, Instagram i pàgines webs publicitàries, i gràcies a l’ús d’eines revolucionàries com són big data, intel·ligència artificial, i segmentació avançada, s’ha arribat a 436.000 persones de poblacions com Barcelona, Cervera o Berga, que han reproduït el vídeo durant 15 segons o més, i la meitat de les quals hi han interactuat. D'aquestes, s'han rebut més de 160.000 likes i els comentaris han estat tots positius. També s’han aconseguit 3.761 clics al web de turisme del Baix Penedès. Aquest rendiment és pot qualificar de molt bo, i s’espera que reverteixi en el nombre de visitants al Baix Penedès.

 

Participació