Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de juliol de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La futbolista celonina Clara Cos és un dels reforços que el CE Seagull de la 2a Divisió Nacional per a la propera temporada. La jove jugadora, encara en edat juvenil, és central que ha arribat a l'equip badaloní provinent del Cabrera, tot i que ja havia jugat alguns partits amistosos amb l'equip badaloní.
L'objectiu del CE Seagull, entrenat per Jordi Ferrón, és tornar a apostar per l'ascens de categoria i per això s'està reforçant amb diverses jugadores com Zaïra Flores, procedent de l'espanyol, Carla Martínez del Pallejà i Noelia Vizcaíno que la darrera temporada ha defensat la porteria del Lorca murcià.