20
de març
del
2017
Actualitzat
a les
12:51h
Quatre dies de detectar-se una avaria en la centraleta de telèfons de l'Ajuntament de Vallgorguina que els ha deixat sense comunicació a través d'aquest mitjà, la companyia Movistar segueix sense solucionar-la, segons que han informat a primera hora d'aquest matí fonts municipals a NacioBaixMontseny. Malgrat que l'empresa de telefonia divendres a la tarda es va comprometre a arreglar-la no sense abans assegurar que la competència sobre aquesta centraleta era Vodafone, i aquesta altra companyia dir el mateix però en sentit contrari.
Les fonts municipals consultades han expressat una vegada més la seva indignació amb el tracte que estan rebent i manifesten que en la darrera comunicació mantinguda amb Movistar els han contestat que "vindran quan puguin". L'avaria es va detectar la tarda-nit de dijous i mentrestant no se soluciona si algun veí o veïna de Vallgorguina té una urgència pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals al número de telèfon 670224763.
Les fonts municipals consultades han expressat una vegada més la seva indignació amb el tracte que estan rebent i manifesten que en la darrera comunicació mantinguda amb Movistar els han contestat que "vindran quan puguin". L'avaria es va detectar la tarda-nit de dijous i mentrestant no se soluciona si algun veí o veïna de Vallgorguina té una urgència pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals al número de telèfon 670224763.
Terminal de l'Ajuntament de Vallgorguina Foto: NBM