avaria

L'Ajuntament de Vallgorguina segueix sense telèfon quatre dies després de l'avaria

Divendres a la tarda Movistar es va comprometre a solucionar-la, cosa que fins ara no ha fet

| 20/03/2017 a les 08:00h
Arxivat a: Successos, telefonia, Vodafone, Movistar, avaria, telèfon, Vallgorguina
Centraleta de l'Ajuntament de Vallgorguina avariada | NBM
Aquesta notícia es va publicar originalment el 20/03/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Quatre dies de detectar-se una avaria en la centraleta de telèfons de l'Ajuntament de Vallgorguina que els ha deixat sense comunicació a través d'aquest mitjà, la companyia Movistar segueix sense solucionar-la, segons que han informat a primera hora d'aquest matí fonts municipals a NacioBaixMontseny. Malgrat que l'empresa de telefonia divendres a la tarda es va comprometre a arreglar-la no sense abans assegurar que la competència sobre aquesta centraleta era Vodafone, i aquesta altra companyia dir el mateix però en sentit contrari.

Les fonts municipals consultades han expressat una vegada més la seva indignació amb el tracte que estan rebent i manifesten que en la darrera comunicació mantinguda amb Movistar els han contestat que "vindran quan puguin". L'avaria es va detectar la tarda-nit de dijous i mentrestant no se soluciona si algun veí o veïna de Vallgorguina té una urgència pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals al número de telèfon 670224763.
 

Terminal de l'Ajuntament de Vallgorguina Foto: NBM



 

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El «Black Friday» ha anat agafant empenta els darrers anys | Adrià Costa
01/01/1970
Tecnologia, moda i productes culturals seran els productes més demanats
Sorteig de la Grossa de Cap d'Any de l'any passat | NacióDigital
01/01/1970
Els números més relacionats amb la situació política, el 00155 i l'11017, ja estan esgotats