31
d'octubre
del
2016
Actualitzat
a les
17:47h
L'Ajuntament de Sant Celoni utilitzarà dos superherois, que ben aviat donaran senyals de vida, per combatre els actes d'incivisme al municipi que en el darrer trimestre han costat a l'erari públic 23.000 euros per contenidors cremats, pintades a les parets o vandalisme contra mobiliari urbà. En aquest sentit, el consistori diu que a Sant Celoni i la Batllòria, la preocupació ciutadana al voltant de l'incivisme no para de créixer. Al voltant d'un terç de les queixes del servei IRIS de l'Ajuntament (Incidències, Reclamacions i Suggeriments) hi fan referència.
Per ordre de major a menor quantitat, aquestes són les temàtiques principals de les queixes ciutadanes: presència d'excrements i comportament dels animals de companyia a la via pública, mal ús i mal estat de les zones d'aportació de deixalles, vehicles mal estacionats, soroll, brutícia als solars i desperfectes del mobiliari urbà.
El Pla de Govern 2016-2019, presentat el passat mes de juliol, té com a primer objectiu estratègic fer del municipi, un poble bonic i agradable i, entre altres accions, inclou una campanya integral de civisme. Una comissió formada per l'àrea d'Espai públic, Seguretat Ciutadana i Comunicació, i amb la col·laboració puntual d'Educació i Serveis Socials, hi està treballant des de fa mesos des de la triple visió de facilitació, regulació i comunicació.
La campanya tractarà per capítols els temes d'excrements d'animals a la via pública, tinença responsable d'animals, publicitat embrutant parets i carrers, foment del reciclatge de deixalles, abocaments i mal ús de les zones d'aportació de residus, vandalisme, vehicles mal aparcats, mobilitat i excés de soroll a places, terrasses.
Per ordre de major a menor quantitat, aquestes són les temàtiques principals de les queixes ciutadanes: presència d'excrements i comportament dels animals de companyia a la via pública, mal ús i mal estat de les zones d'aportació de deixalles, vehicles mal estacionats, soroll, brutícia als solars i desperfectes del mobiliari urbà.
El Pla de Govern 2016-2019, presentat el passat mes de juliol, té com a primer objectiu estratègic fer del municipi, un poble bonic i agradable i, entre altres accions, inclou una campanya integral de civisme. Una comissió formada per l'àrea d'Espai públic, Seguretat Ciutadana i Comunicació, i amb la col·laboració puntual d'Educació i Serveis Socials, hi està treballant des de fa mesos des de la triple visió de facilitació, regulació i comunicació.
La campanya tractarà per capítols els temes d'excrements d'animals a la via pública, tinença responsable d'animals, publicitat embrutant parets i carrers, foment del reciclatge de deixalles, abocaments i mal ús de les zones d'aportació de residus, vandalisme, vehicles mal aparcats, mobilitat i excés de soroll a places, terrasses.