04
de gener
del
2016
Actualitzat
a les
16:57h
Un moment del concert de Gilles Appap i l'Orquestra Simfònica del Vallès. Foto: Jordi Purtí
La primera sorpresa va ser només començar quan Gilles Appap tot sol dalt l'escenari va esperar l'arribada dels músics que van entrar per l'entrada principal de la sala gran del Teatre Municipal Ateneu creuant la platea i tot seguit començar el concert amb Haffner March, KV 429 de Wolfanf A. Mozart i seguir amb el rat-penat de Johann Strauss (fill), Havanoise de Camile Saint-Saens, una polca irlandesa i The Irish Washerwoman de Leroy Anderson.
La rtarda-vespre era entretinguda i Csárdás de Ritter Pásmán de Johan Strauss va obrir la segona part que va tenir un dels seus moments més còmics amb la interpretació de The typewritter de Leroy Anderson musicant amb una antiga màquina d'escriure. Old Dangerfield de Java mamache i una polca ràpida de Johann Strauss van ser el preludi de l'esperat An der schöenn blauen Donau, és a dir el bell Danubi Blau.
Un concert de Cap d'Any vibrant que el públic no volia que s'acabés i Gilles Appap se'l va posar a la butxaca quan el va fer interactuar amb el fum, fum, fumj i El noi de la mare. En definitiva d'un extraordinari concert de la mà de Gilles Appap -considerat per molts el violinista del segle XXI- i l'Orquestra Simfònica del Vallès.