problemàtica Correus

L'Ajuntament de Sant Celoni i Correus comparteixen inquietuds i treballaran propostes de millora del servei

La problemàtica d'un servei deficient és generalitzada a tot el Baix Montseny

per Jordi Purtí, Sant Celoni, Catalunya | 21 d'octubre de 2021 a les 12:50 |
Reunió a l'Ajuntament de Sant Celoni per tractar la problemàtica de Correus | Aj Sant Celoni
L'alcalde de Sant Celoni, Raül Garcia, i la regidora de la Batllòria, Anaïs Medina, s'han reunit aquest dimecres amb representants de Correus per tal de compartir inquietuds i treballar propostes de millora del servei a Sant Celoni i la Batllòria. Els representants de l'empresa s'han compromès a estudiar i plantejar algunes millores i a seguir col·laborant amb l'ajuntament per tal d'oferir un millor servei.

La problemàtica d'un servei deficient és gairebé generalitzada a tota la comarca natural del Baix Montseny i del Vallès Oriental. En aquest sentit, l'alcalde de Vallgorguina, Joan Mora, ha explicat que el municipi també es troba periòdicament (vacances i baixes laborals) amb problemes de repartiment de correus, especialment a les urbanitzacions de Canadà Park i La Baronia del Montseny i molt esporàdicament al Nucli.


Pel que han pogut saber, explicat pels mateixos treballadors (carters i personal d'oficina) l'empresa no fa substitucions i supleix les mancances amb el personal existent, que dediquen hores d'altres llocs per repartir paqueteria i certificats, la resta "aconsellen" que les veïnes i veïns passin per l'oficina a recollir-ho.

A més, han tingut coneixement que la cartera d'aquests dos barris també fa el repartiment a Campins, pel que aquesta població també ha patit els mateixos problemes.




Responsables del Consell Comarcal del Vallès Oriental dies enrere també es van reunir amb directius de Correus i els van recordar que "les incidències consisteixen bàsicament en retards, equivocacions i deficiències en el lliurament de notificacions administratives amb terminis per respondre caducats, alentiment en la tramesa de cartes amb justificant, equivocacions en els domicilis i retard en l'entrega, no substitució de les vacances ni les baixes, i manca de personal".

 

Participació