Sant Pere de Vilamajor demana subvencions per 695.605 euros a la Diputació

L'objectiu serviria per endegar quatre projectes en el bienni 2013-2014

per NacióBaixMontseny , 10 de desembre de 2012 a les 08:32 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 10 de desembre de 2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Rehabilitar el local La Fàbrica, un dels projectes pels quals s'ha demanat ajuda econòmica Foto: Aj. Sant Pere de Vilamajor

L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor ha aprovat acollir-se a la convocatòria d'ajuts econòmics de la Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona. El programa d'actuacions presentat per l'actual legislatura inclou diversos projectes com millores d'equipaments existents, millores en vies de comunicació o suport financer. Tot i que la voluntat del Govern Municipal és realitzar el màxim de les millores necessàries al municipi, el nombre d'actuacions i el seu calendari d'execució estarà lògicament condicionat a la quantitat de subvenció que concedeixi la Diputació. 
 
Les sol·licituds de subvenció que ha presentat Sant Pere de Vilamajor són la rehabilitació del Local Municipal "La Fàbrica".   L'objectiu serien fer les obres necessàries per rehabilitar la coberta i poder obrir de nou aquest equipament al públic durant el bienni 2013-2014. Import sol·licitat 181.949 euros.


També l'ampliació del Cementiri Municipal.  Deguda a la previsible manca d'espai, es preveu construir, durant el 2013, un nou mòdul de nínxols per poder donar servei els propers anys. Import sol·licitat 56.876 euros.


Igualment, s'ha sol·licitat la pavimentació del camí d'accés a Les Pungoles.  L'objectiu seria, durant el 2014, asfaltar l'actual camí de terra que comunica Les Pungoles amb la carretera BP-5107 a l'alçada de l'entrada del barri de Les Faldes del Montseny.  Import sol·licitat: 116.780 euros.


Finalment, s'ha demanat suport financer.  L'objectiu d'aquest ajut seria com a cobertura al dèficit de finançaments d'inversions. Import sol·licitat 340.000 euros.

 

Participació