L'Ajuntament de Campins clama pel mal servei de Correus al municipi

L'alcaldessa Immaculada Font molesta per la poca atenció de l'empresa en voler solucionar el problema del repartiment

Municipis del Baix Montseny demanen solucions al repartiment de la correspondència
Municipis del Baix Montseny demanen solucions al repartiment de la correspondència | CGT
Redacció
06 de maig del 2021
Actualitzat a les 16:15h
Correus continua sense atendre les queixes i reclamacions que li formulen des de diversos municipis del Baix Montseny pel mal servei que reben en el repartiment de la correspondència des de fa força temps. Si fa només tres setmanes era l'alcalde de Vallgorguina qui feia públic el seu malestar, avui ha estat l'alcaldessa de Campins, Immaculada Font, qui s'ha expressat reclamant solucions.

"Hem fet quatre o cinc reclamacions de tota manera, verbalment i per escrit però des de Correus no han resolt res. Ens hem dirigit a l'oficina de Sant Celoni i també a la direcció de Madrid, però ningú ens fa cas". L'alcaldessa ha remarcat que només els arriba el correu urgent "però és Correus qui decideix que és urgent o no ho és".

En aquest sentit, manifesta que de tant en tant a Campins hi va un repartidor però això no acaba amb el problema "els veïns esperen carte4s i, en alguns casos, són importants".

La problemàtica deriva d'una baixa de llarga durada de la cartera que reparteix en aquests punts del Baix Montseny (Vallgoirguina, Campins i La Batllòria) que ha impedit el repartiment normal de les cartes ordinàries durant una bona temporada i, una vegada reincorporada ha agafat vacances.

La solució passaria per posar una persona substituta en el temps que la repartidora oficial no hi és, però pel que detecten els alcaldes de la zona Correus no en té cap intenció.