L'escola Cor de Maria de Sant Celoni rep dos premis de l'Agència Catalana de Consum

Se'ls ha concedit el primer i segon premi del Concurs Escolar 19-20 sobre el Consum Responsable, en la categoria de 3r cicle d'Educació Primària

Equip GirlsPower, primer premi del concurs Consum Responsable
Equip GirlsPower, primer premi del concurs Consum Responsable | Cor de Maria
Redacció
21 de gener del 2021
Actualitzat a les 9:33h
Els Equips GirlsPower i GirlsConsum de sisè de Primària de l’'escola Cor de Maria de Sant Celoni han obtingut el 1r i el 2n premis, respectivament, del Concurs Escolar 19-20 sobre el Consum Responsable, en la categoria de 3r cicle d'Educació Primària, organitzat per l'Agència Catalana del Consum.
 
Amb el lema "Els teus actes de consum poden canviar el món, com ho faries tu?"  el concurs constava d'una primera part de proves individuals per una Ciutat Virtual i una segona part de treball en equip on havien de dissenyar, elaborar i presentar un treball conjunt que consistia en un còmic original que havia d'incloure un o diversos missatges per reforçar el lema principal, reflectint que els seus actes de consum poden canviar el món o la societat.
 
En la segona fase, l'equip GirlsPower va escollir dels temes proposats "Criteris i valors en la compra de productes per Internet o a la botiga física". El seu treball portava com a títol "Jo de tu no faria, pensa en la botiguera" i era una crítica a un fenomen molt popular avui en dia, el Showrooming

Per la seva part, l'equip GirlsConsum va escollir dels temes proposats "Criteris i valors en l'ús de les xarxes socials i en temps d'oci". El seu treball portava com a títol "Posa't al meu lloc, a les xarxes tingues respecte!" reflectint la importància de parlar amb els adults davant de qualsevol problema. 
 
El primer i el segon premis consisteixen en un diploma per a tots els membres de l'equip i els seus mestres i una aportació econòmica pel centre de 1.000 euros el primer i 600 el segon.
 
Ara, des del centre, a banda de felicitar les guanyadores, s'ha fet una pluja d'idees per invertir les quantitats econòmiques.
 

Equip GirlsConsum, segon premi del concurs escolar Consum Responsable Foto: Cor de Maria

Arxivat a