Els afiliats de Junts reparteixen més de 400 cartells entre els comerços de Sant Celoni i la Batllòria

L'acció s'emmarca dintre de la campanya «Compra a Sant Celoni»

Alguns dels militants de Junts al Merecat Municipal de Sant Celoni
Alguns dels militants de Junts al Merecat Municipal de Sant Celoni | Junts Sant Celoni i La Batllòria
Redacció
05 de desembre del 2020
Actualitzat a les 22:26h
Aquest dissabte els afiliats de Junts han llençat la campanya "Compra a Sant Celoni" repartint més de 400 cartells entre els diferents comerços de Sant Celoni i la Batllòria i els tòtems municipals.

El comerç local és dels sectors més afectats per la caiguda d'ingressos derivada de la situació de pandèmiade la Covid-19. Els diferents nivells de confinament decretats i l'augment cada cop més important de la compra online a grans superfícies o empreses, han comportat la caiguda de l'activitat de la majoria de negocis d'aquests sector.

Junts recorda que a Catalunya hi ha més de 101.000 establiments comercials que creen ocupació per a més de mig milió de persones i generen el 16% del PIB. Segons la Direcció general de Comerç de la Generalitat els comerços catalans han perdut gairebé 5.000 milions d'euros. Segons un estudi de Foment del Comerç hi ha el risc que un 20% del comerç tanqui.

La campanya "Compra a Sant Celoni" és una crida per seguir donant suport als negocis de la vila. Defensar i protegir el sector del comerç de proximitat, sector que està patint amb duresa les restriccions decretades a conseqüència de la Covid-19, ha de ser "una prioritat per garantir la cohesió social", es remarca des de la formació política.
 
Arxivat a