Moltes queixes de veïns de Sant Celoni pel preu de l'aigua en la primera factura de Sorea després de l'estat d'alarma

L'empresa ha manifestat el seu compromís de revisar cas per cas les reclamacions que es formulin

Moltes queixes per la facturació de l'aigua que ha fet Sorea a Sant Celoni
Moltes queixes per la facturació de l'aigua que ha fet Sorea a Sant Celoni | Pixabay
Redacció
03 de setembre del 2020
Actualitzat a les 16:15h
Davant l'alerta d'alguna persona usuària sobre alguna incidència en el darrer rebut de l'aigua, l'Ajuntament de Sant Celoni ha sol·licitat informació i aclariments a la companyia Sorea, empresa concessionària del servei. En el comunicat l'empresa ha manifestat el seu compromís de revisar cas per cas les reclamacions que es formulin en relació amb la facturació durant l'estat d'alarma. En aquest període, es van fer lectures estimades dels consums davant la impossibilitat de fer lectures dels comptador si això ha pogut provocar dubtes i incidències respecte a com s'ha realitzat la facturació.

Sorea ha recalcat que no és possible fer refacturacions de manera automàtica, ja que cada cas individual té supòsits diferents i cal estudiar-los de manera personalitzada a partir de la reclamació de l'usuari. A causa d'aquesta impossibilitat de dur a terme lectures de comptadors durant l'estat d'alarma, es va aplicar el Reglament de Servei municipal i es va estimar un consum a cada contracte igual al del mateix període de l'any anterior.

L'empresa concessionària recalca que en cas que hi hagi algun error provocat per l'estimació de consum, s'ajustarà la facturació i es repartirà el consum real proporcionalment entre els períodes afectats. Amb tot i això, des de Sorea es reconeix que la majoria de les estimacions de consum han estat properes a la realitat, però hi ha casos en què, per diferents motius, no s'han ajustat.

 

Comunicat SOREA Sant Celoni Facturacio by jordi purtí on Scribd

Arxivat a