20
de desembre
del
2019
Nova jornada de vaga a Rodalies de Catalunya, aquest divendres, que ja s'ha iniciat a les 12 de la nit i s'allargarà tot el dia. La CGT ha convocat l'aturada per reclamar més personal ja que veu "insuficients" els petits acostaments amb l'empresa. La primera vaga ja es va fer el 5 de desembre passat.
Durant tot el dia, està previst que circuli un de cada tres trens de Rodalies, excepte en les franges de les hores punta, de sis a dos quarts de deu del matí, i de cinc de la tarda a dos quarts de nou del vespre, que ho faran dos de cada tres, tal com estipulen els serveis mínims. També circularan el 63% dels combois de mitjana distància i nou de cada deu TGV.
A primera hora del matí es va acumulant gent a les estacions però de moment no hi ha incidències destacables ni cap retard important.
Els horaris dels trens es poden consultar al cercador de les webs de Rodalies i de Renfe, també a les respectives apps o trucant al telèfon gratuït 900 41 00 41.
Els viatgers amb bitllets adquirits amb antelació pels serveis afectats per la vaga poden sol·licitar el seu canvi o reemborsament sense cap cost addicional a estacions i agències de viatge. En el cas de trens suprimits, s'oferirà, sempre que sigui possible, viatjar en un altre tren en el horari més proper al adquirit.
Durant tot el dia, està previst que circuli un de cada tres trens de Rodalies, excepte en les franges de les hores punta, de sis a dos quarts de deu del matí, i de cinc de la tarda a dos quarts de nou del vespre, que ho faran dos de cada tres, tal com estipulen els serveis mínims. També circularan el 63% dels combois de mitjana distància i nou de cada deu TGV.
A primera hora del matí es va acumulant gent a les estacions però de moment no hi ha incidències destacables ni cap retard important.
Els horaris dels trens es poden consultar al cercador de les webs de Rodalies i de Renfe, també a les respectives apps o trucant al telèfon gratuït 900 41 00 41.
Els viatgers amb bitllets adquirits amb antelació pels serveis afectats per la vaga poden sol·licitar el seu canvi o reemborsament sense cap cost addicional a estacions i agències de viatge. En el cas de trens suprimits, s'oferirà, sempre que sigui possible, viatjar en un altre tren en el horari més proper al adquirit.