L'Ajuntament de Sant Celoni aprova subvencions a les llars d'infants

Es limita la percepció dels ajuts al llindar d'ingressos equivalent al doble de l'Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya (IRSC

per NacióBaixMontseny , 17 de setembre de 2012 a les 16:31 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de setembre de 2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


La Junta de Govern de l'Ajuntament de sant Celoni ha aprovat establir un ajut que té per objecte la millora del finançament de l'escolarització d'infants de zero a tres anys en centres educatius de Sant Celoni de titularitat privada, i es destinen íntegrament a minorar la quota a càrrec de les famílies pel servei rebut.


Els beneficiaris d'aquests ajuts seran aquelles persones que compleixin requisits com estar empadronats a Sant Celoni i La Batllòria, estar matriculat en un centre autoritzat pel Departament d'Ensenyament, que hagi  subscrit conveni amb l'Ajuntament de Sant Celoni, com a entitat col·laboradora per a l'execució dels ajuts, en la modalitat de matí i tarda i, entre altres condicions, no superar un determinat nivell d'ingressos indicat a les bases.

L'import dels ajuts


L'import dels ajuts s'atorga per mensualitats de participació a l'escola bressol i no s'atorga per al pagament de la matríucula d'accés al centre. Es limita la percepció dels ajuts al llindar d'ingressos equivalent al doble de l'Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya (IRSC).

Així, un composició d'Unitat de Convivència de dos membres l'IRSC x 2 serà de 1.479,72 euros mensuals, de tres membres 1.821,18 euros mensuals, de quatre membres de 2.162,66 euros mensuals. de cinc membres de 2.504,12 euros mensuals i de sis membres o més de 2.845,60 euros mensuals. Partint d'aquestes xifres les ajudes poden ser de 34,50 euros mensuals, 23 euros mensuals o 11,50 euros mensuals.


La sol·licitud s'ha de fer d'acord amb uns models normalitzats que es trobaran a les entitats col·laboradores o al web municipal www.santceloni.cat

 

Participació