1 de 10
karate

Dues medalles per a karateques júniors del Baix Montseny en el Campionat d'Espanya

S'ha celebrat aquest cap de setmana passat a Ponferrada (Lleó)

El júnior Joan Just plata al Campionat d'Espanya de Karate 2018 | RFEK
per Redacció, 27 de novembre de 2018 a les 14:35 |
Aquest article es va publicar originalment el 27 de novembre de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Joan Just Clopés, de Karate Club Just de Sant Celoni, s'ha proclamat aquest cap de setmana a Ponferrada (Lleó) subcampió d'Espanya i, per tant, s'ha penjat la medalla de plata de la categoria júnior de -68 Kg. Aquest resultat li suposapoder  participar en la pre-selecció que farà la Federació Espanyola de Karate pel Campionat d'Europa que es disputarà el mes de febrer de 2019 a Noruega.

Aquesta no ha estat l'única medalla per a karateques del Baix Montseny en el campionat celebrat a Ponferrada ja que la palauenca Judit Camacho Torres ha aconseguit la medalla de bronze en la modalitat de kumite júnior femení -48kg. Aquesta és la tercera vegada consecutiva que la palauenca puja al podi estatal. Després d'aquest resultat continua entrenant al Centre Esportiu Mediterrani amb el seu sensei Josep Puertas preparant-se per a la final de la Lliga Nacional que es celebrarà el proper diumenge 2 de desembre a Guadalajara on es retrobarà amb les millors competidores a nivell nacional de la seva categoria.

 

La júnior Judit Camacho bronze al Campionat d'Espanya de Karate 2018

 

Participació