bicicleta

Territori i Sostenibilitat projecta l'«Anella del Montseny» per unir diversos pobles amb vies ciclistes

Aquesta nova via tindria una longitud de 14 quilòmetres i permetrà connectar els municipis de Santa Maria de Palautordera, Sant Celoni, la Batllòria, Gualba, Riells i Viabrea i Breda, i les respectives estacions

per Redacció, 8 d'octubre de 2018 a les 18:25 |
D'esquerra a dreta: Damià Calvet, conseller de Territori i Sostebilitat; Jordi Xena, alcalde de Santa Maria de Palautordera; i Francesc Deulofeu, alcalde de Sant Celoni en la inauguració del carril bici de Palau. | Jordi Torras Vasco
En el marc de promoure l'ús quotidià de la bicicleta i promoure la intermodalitat, la Generalitat ha iniciat recentment els treballs de la via ciclista que comunicarà l'estació de tren de Riells i Viabrea- Breda amb el nucli urbà de Breda. En aquest context, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha anunciat l'impuls de la redacció d'un projecte per unir aquesta via ciclista i la de Santa Maria de Palautordera inaugurada dissabte passat, enllaçant amb altres rutes existents, fet que contribuirà a teixir una xarxa de rutes ciclables del Montseny.

Aquesta nova via tindria una longitud de 14 quilòmetres i permetrà connectar els municipis de Santa Maria de Palautordera, Sant Celoni, la Batllòria, Gualba, Riells i Viabrea i Breda, i les respectives estacions, el que seria l'"Anella del Montseny", una manera per lluitar contra el canvi climàtic i la mobilitat sostenible.


I en aquesta línia, el conseller Calvet ha recollit la proposta del Consell de Poble de La Batllòria per construir un carril bici que enllaci La Batllòria amb Sant Celoni.

D'altra banda, el conseller també ha anunciat altres infraestructures a la comarca. D'una banda, una rotonda que connectarà la C-35 i la BV-5301 -el vado de Palau- i, de l'altra, una passera per a vianants i ciclistes entre el nucli de Sant Celoni i la seva zona industrial.
 

 

Arxivat a:
Municipis
Participació