Redacció | Actualitzat el 11/02/2012 a les 00:01h

«Albert Rivera parla en castellà al Parlament... una vegada mes!»

Les 14 piulades comarcals de la setmana: De Guindos, Garzón, La Mitja i joves que emigren



Anna Ballbona, periodista i escriptora (@Aballbona) "Al tren, un jove relata per telèfon que se'n va a treballar a Dubai. Ha passat un examen molt complicat. Segueix el degoteig. Un menys."

Gemma Permanyer, periodista de VOTV (@gpermanyer) "M'estic especialitzant tant en robatoris de cable de telèfon que els operaris de telefònica que els reparen ja em coneixen."

Oriol Guinart, professor (@UruGuinart) "De Guindos: I si et trobes amb una resposta proporcionada a la teva reforma laboral "extremadament agressiva"?"

Ovidi Huertas, secretari general de CCOO al Vallès Oriental (@ovihuertas) "Aquest de Guindos és un xic provocador i un impresentable. Ja no em crec l'excusa dels micròfons oberts. Tot és premeditat i estava previst."

Mònica Sabata, psicòloga (@MonicaSabata) "Avui que patim el monogràfic Garzón, recordo, i molt, els amics independentistes i la sessió al Tribunal d'Estrasburg."

Roger Prims, historiador (@Sistomatiques) "Per què, a banda de canviar-me a la nova configuració, Twitter em canvia de llengua? Qui us heu cregut que sou?"

Jordi Alonso, regidor d'ICV a la Llagosta (@alonso_jordi) "Que atribueixin tota la responsabilitat de les il·legalitats del procés de l'ARE als treballadors de l'Ajuntament de la Llagosta em sembla lamentable."

Àlex Sastre, regidor de CiU a Granollers (@alexsastre83) "El futbolista Marc Crosas, un català que no demana perdó per voler-ho ser plenament i dir el que pensa. Gràcies per tenir autoestima!"

Meritxell Budó, alcaldessa de la Garriga (@meritxellbudo) "Albert Rivera parla en castellà al Parlament de Catalunya... una vegada mes!"

Jordi Talarn, regidor de CiU a Mollet (@JordiTalarn) "Avui al Parlament, en Rivera ha parlat en una llengua estranya. Sempre m’han costat els idiomes. No l'he entès. Ja s'ho farà."

Jordi Manils, president d’ICV al Vallès Oriental (@jordimanils) "Passejar per la Terminal 2, amb la sensació que és com un gran hotel de luxe que han convertit en bordell de tercera."

Marina Martori, escriptora (@marina_martori) "A vegades penso que les coses que em passen a mi no acaben de ser normals... I m'encanta!"

David Bassa, periodista (@david_bassa) "Ja som a la final! Ara només cal saber el nom del tècnic de so de TVE que rebrà l'ordre de convertir un clam en tot un silenci, ja el planyo."

Carles Cabanillas, regidor del PSC a Granollers (@ccabanillas5) "En dies com avui, amb La Mitja Marató, Granollers demostra perquè és una ciutat tan especial, i la seva gent també."

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: «La poesia és una manipulació oportunista de la realitat»

«La poesia és una manipulació oportunista de la realitat»

Entrevista a la poeta Anna Aguilar-Amat, que presideix el col·lectiu QUARKpoesia des de l'any 2003

Predicció Granollers
dijous
16°C  29°C
divendres
16°C  30°C
dissabte
18°C  29°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 83
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: