Redacció | Actualitzat el 10/01/2012 a les 15:30h

Ryanair haurà d'indemnitzar un granollerí per no deixar-lo embarcar

Li van robar la documentació a l'aeroport però va presentar la denuncia i una fotocopia del DNI

Un passatger, a punt de pujar a un avió de Ryanair. Foto: Henri Bergius

L'Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA) ha condemnat a Ryanair amb l'obligació d'indemnitzar amb 250 euros i el retorn del preu del bitllet a un passatger de Granollers per "denegar-li l'embarcament de forma injustificada", segons han informat fonts jurídiques a Europa Press . L'abril del 2011 els empleats i responsables de la companyia aèria de baix cost van impedir l'embarcament d'Antonio Ramos, que uns minuts abans, i en el propi aeroport de Barcelona, havia sofert el robatori de la seva documentació. Tot i presentar la corresponent denuncia, el carnet de conduir i una fotocòpia del DNI, la companyia no va deixar que el granollerí puges a l'avió.

Ramos tenia previst agafar un vol direcció Valladolid, per anar després a Palència. A la seva arribada a l'aeroport de Barcelona, més de dues hores abans de l'enlairament de l'avió, va descobrir que algú li havia robat la cartera, dins la qual portava el DNI. El veí de Granollers ràpidament es va dirigir a la comissaria dels Mossos d'Esquadra a l'aeroport per denunciar el robatori. Posteriorment, es va personar a la porta d'embarcament del vol que havia d'agafar i va informar al personal de Ryanair de tot el succeït. Els empleats, tot i l'explicació i la documentació aportada, no el van deixar pujar a l'avió. La única opció que li vam donar a Ramos va ser volar l'endemà i abonar un sobrecost de 100 euros.

El veí de Granollers va optar per tornar a casa i viatjar fins a Palència, la seva destinació final, amb cotxe, tot i tenir el bitllet d'avió i complir amb els requisits de seguretat aèria per poder viatjar en avió. Al considerar que s'havien vulnerat els seus drets, Ramos va denunciar els fets a Ryanair, que "no s'ha dignat a respondre", i a l'Agència Estatal de Seguretat Aèria, que ha resolt condemnar a la companyia. Ryanair, però, tampoc ha contestat aquesta condemna, i per això el granollerí s'ha vist obligat a presentar una demanda (actualment en tramitació) contra l'empresa als Jutjats de Granollers.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
17°C  30°C
divendres
17°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 82
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: