Redacció | Actualitzat el 04/01/2012 a les 19:00h

Un mort i un ferit greu en un xoc frontal a la C-60 a la Roca

Una furgoneta ha caigut per un terraplè i l'únic ocupant del vehicle ha perdut la vida

Una persona ha mort i una més ha resultat ferida greu aquest dimecres a la tarda en un xoc frontal a la Roca del Vallès. El sinistre ha tingut lloc pels volts de dos quarts de cinc de la tarda quan un turisme i una furgoneta han topat frontalment entre els quilòmetres 8 i 8,5 de la C-60. La furgoneta ha caigut per un terraplè i el conductor i únic ocupant del vehicle (de qui encara es desconeix la identitat) ha mort. La víctima mortal és un veí de Blanes (Selva), de 58 anys i nacionalitat espanyola: José Miguel P. M. Pel que fa al turisme, el conductor i també únic ocupant del vehicle ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a l'Hospital de Granollers, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).

En aquest perillós punt de la C-60 ja s'hi han produït diversos xocs mortals, per això l'Ajuntament de la Roca ha reclamat en reiterades ocasions que es modifiqui la incorporació a la C-60 dels cotxes provinents de Santa Agnès. Sense anar més lluny, el passat 6 d'octubre una persona va morir i tres més van resultar ferides de diversa consideració en un xoc entre un camió, una furgoneta frigorífica i dos cotxes a la C-60, al seu pas per la Roca. En aquella ocasió, l'accident es va produir al quilòmetre 9,5 de la C-60, en sentit Mataró (Maresme).

Aquest dimecres, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, set vehicles dels Mossos d'Esquadra, un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dues ambulàncies s'han desplaçat al lloc des fets. Pel que fa a l'afectació viària, durant uns nou minuts la calçada ha estat tallada en tots dos sentits de la marxa i s'han fet desviaments cap a l'AP-7 en sentit Mataró i per la BV-5001 i la mateixa C-60 en sentit Granollers. A les 16.39 h, la calçada s'ha reobert en tots dos sentits de la marxa. Hi ha hagut un màxim de congestió de dos quilòmetres i mig en sentit Granollers. Des de les sis de la tarda la situació està normalitzada.

Navega per les etiquetes

accidentxocc-60la roca del vallèsmort

Referències a Internet

accidentxocc-60la roca del vallèsmort

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
17°C  30°C
divendres
17°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 82
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: