Redacció | Actualitzat el 07/12/2011 a les 13:15h

Cardedeu fa oficial el nou cartipàs municipal

Es creen tres regidories, dues pel PP i una per GPC, i dues tinencies d'alcaldia

Ple municipal a l'Ajuntament de Cardedeu. Foto: CUP

L'Ajuntament de Cardedeu ha fet oficial aquest dimecres la nova distribució del cartipàs municipal, després que dues noves formacions (PP i Gent pel Canvi) s'hagin incorporat a l'equip de govern, al costat d'una CiU que fins ara caminava en minoria. Tal i com va avançar l'alcaldessa Calamanda Vila (CiU) a VallèsOriental.com, es creen tres noves regidories, passant de sis a nou. La popular Ingrid Ruiz assumeix la regidoria de Comerç i Turisme, i el Patronat del Museu Arxiu Tomàs Balvey. Jaime Gelada, també del PP, serà el màxim responsable de Manteniment d'edificis municipals i Eficiència energètica. Per la seva banda, Jordi Abad, l'únic electe de GPC, serà el regidor de Serveis Socials i Gent Gran.

A més, Ruiz i Abad han estat nomenats membres de la Junta de Govern Local, que ara es reunirà els dimarts de cada setmana a dos quarts de sis de la tarda. Gràcies al nou acord de governabilitat, la portaveu municipal del PP, Ingrid Ruiz, també serà la segona tinent d'alcalde. Com a conseqüència d'aquest nomenament, Pere Freixes (CiU) passa a ser el tercer tinent d'alcalde. A partir d'ara hi ha dues tinencies d'alcaldia més: Pere Espargaró (CiU) es queda la quarta i Jordi Abad (GPC) la cinquena. En el proper ple municipal, que s'ha de celebrar aquest mes de desembre (ara, de nou, tornaran a ser mensuals), s'aprovarà aquest nou cartipàs municipal, tot i que els tres nous regidors ja porten uns quants dies treballant i participant en l'elaboració del pressupost del 2012.

Tot i l'augment de regidors i tinents d'alcalde, Vila destaca que la despesa no augmenta respecte el mandat anterior. "Comptant que en el passat mandat hi havia deu regidors i dos càrrecs de confiança, ara, amb nou regidors, baixa la despesa. Però aquest dies veurem que cadascú fa els números de la manera que més li convé. Nosaltres explicarem les xifres al detall properament, en el ple del pressupost", sentencia l'alcaldessa.

Referències a Internet

cardedeuciuppgpccartipàsregidoria

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
17°C  30°C
divendres
17°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 82
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: