Redacció | Actualitzat el 06/12/2011 a les 00:01h

La campanya de Nadal arrenca a la Garriga amb la Festa de la Llum

L'Ajuntament programa un taller de tions, espectacles infantils i una rua musical

La Garriga celebrarà aquest dissabte la Festa de la Llum, l'activitat que marca el tret de sortida a la campanya comercial de les festes nadalenques al municipi. Sota el lema Comerç de la Garriga, un gran aparador a l'aire lliure, s'han programat tot un seguit de propostes destinades a completar l’oferta comercial del poble per aquestes dates. Una de les activitats de dissabte serà el taller de tions, que es farà durant tot el matí a la plaça de Can Dachs. A la tarda, la diversió seguirà a la mateixa plaça amb el ja tradicional taller Decora la teva llanterna, on hi podran participar tots els nens que ho vulguin, i un espectacle infantil. També a la tarda es farà una rua musical pels carrers del centre i, finalment, tindrà lloc l’encesa dels llums de Nadal.

Els establiments de la Garriga volen ser la millor alternativa comercial per a la població durant la campanya nadalenca, i per això s’han engegat diferents promocions i activitats paral·leles, perquè la possible clientela es quedi al municipi. Així, del 22 de desembre al 4 de gener s'instal·larà un parc de jocs al centre del poble, amb inflables i tallers per a grans i petits. Una de les novetats d'enguany és l'obertura dels establiments comercials fins a les 12 de la nit el dia 23 de desembre, així com l’organització d'una festa de cap d’any infantil el 31 de desembre al matí a la plaça de Can Dachs. Posarà punt i final a la campanya de Nadal la cavalcada de Reis, la nit del 5 de gener. Durant aquestes festes les dues associacions de comerciants premiaran la fidelitat de la seva clientela: l'Agrupació de Serveis i Comerciants (ASIC) de la Garriga repartirà sobres-regals, i l'associació APROP regalarà bosses de roba.

Navega per les etiquetes

festa de la llumla garriganadalcampanya

Referències a Internet

festa de la llumla garriganadalcampanya

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
17°C  30°C
divendres
17°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 82
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: