Redacció | Actualitzat el 02/12/2011 a les 13:00h
Una dona resulta ferida en ser apunyalada per la seva parella a Granollers
L'agressor, de 35 anys i d'origen equatorià, ha estat detingut per la Policia Local
Una dona ha estat apunyalada per la seva parella aquest divendres a la matinada a Granollers. Els fets s'han produït a la mitjanit en un edifici de la plaça de la Llibertat de la capital del Vallès Oriental, a tocar del carrer d'Antoni Gaudí, quan un home equatorià, amb antecedents per agressions a una parella anterior, ha apunyalat al braç la seva dona, d’origen bolivià. L'agressor ha estat detingut per la Policia Local de Granollers.
Segons relata l'inspector en cap de la policia granollerina, Lluís Colomer, l'home ha ofert resistència i s'ha mostrat violent amb els agents que finalment han aconseguit reduir-lo. Tres dotacions s'han desplaçat al llocs dels fets després que un veí del mateix immoble en el qual viu l'agressor (amb un fill i una segona parella) avises a la Policia Local. La dona, amb ferides que no presenten gravetat, ha estat traslladada a l'Hospital de Granollers. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de les diligències.
La Policia Local també ha revelat que el detingut té 35 anys i es trobava sota els efectes de l'alcohol quan va atacar la dona, que té 31 anys. Està previst que el detingut passi a disposició judicial en les properes hores.