Redacció | Actualitzat el 16/11/2011 a les 11:45h

Els més petits també s'entrenen per córrer la Mitja Marató de Granollers

El 10 de gener arrenca el programa d'entrenaments Comença a fer la Mini

Alguns dels nens que van partcipar en l'edició de la Mini Marató del 2011. Foto: Aj. Granollers

L'Ajuntament de Granollers posa en marxa aquesta setmana el nou programa esportiu ideat per a nens i nenes d'entre 3 i 13 anys d'edat: Comença a fer la Mini. "És una bona oportunitat perquè els més petits també puguin preparar-se físicament per participar en la celebració de la Mitja, en aquest cas, la Mini Marató del 4 febrer de 2012", subratlla el consistori granollerí.

Aquest nou programa d'entrenament, que compta amb la col·laboració del Club Atlètic Granollers i el suport de l'Associació Esportiva la Mitja, s'inicia arran de l'èxit creixent del Comença a fer la Mitja, la versió per a adults, que ja ha arribat a la cinquena edició. Aquest any, s'hi han inscrit més de mil persones i, actualment, unes vuit-centes ja s'entrenen amb aquest programa per córrer la Mitja Marató Granollers-les Franqueses-la Garriga el 5 de febrer de l'any que ve.

La inscripció al Comença a fer la Mini és gratuïta i es podrà fer a partir d'aquest dimecres mitjançant l'Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadà. El 10 de gener començaran els entrenaments d'aquest programa, que es faran dimarts i dijous, de sis a set de la tarda, a les Pistes Municipals d'Atletisme, amb vestidors a disposició dels participants. Els entrenaments tindran un ritme progressiu i s'adaptaran a les condicions generals del grup, amb places limitades per assegurar un servei de qualitat.

Navega per les etiquetes

granollersmaratóla minila mitja

Referències a Internet

granollersmaratóla minila mitja

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
16°C  29°C
divendres
16°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 83
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: