Redacció | Actualitzat el 22/04/2010 a les 08:32h

Activitats de Sant Jordi a Parets

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, divendres, 23 d’abril, a partir de les 10 h, i durant tot el dia, la plaça de la Vila de Parets del Vallès serà l’aparador dels floristes i llibreters del municipi

D’entre les activitats que s’han programat al voltant de la celebració, les escoles de primària de Parets podran participar en el taller Els ecosistemes organitzat per la Biblioteca Can Rajoler amb motiu de l’Any Internacional de la Diversitat. A les 16 h, tindrà lloc el concurs de pastissos organitzat per CDC i, entre les 18 i les 20 h, l’emissora municipal RAP 107 emetrà en directe un programa especial de Sant Jordi.

Rialles Parets participa a la diada amb l’organització de l’espectacle Pugeu al veler, a càrrec de la companyia Vatua l’Olla, que tindrà lloc a les 18 h, a la plaça de la Vila.

Als casals municipals per a la gent gran s’han organitzat diferents actes que inclouen el lliurament de la rosa i el llibre. A més, el Casal Ca n’Oms oferirà ball en viu i el Club Sant Jordi proposa una tarda poètica musical amb berenar i cançons interpretades per la coral del centre.

També ha estat convocada la XIV edició del Concurs de punts de llibre, enguany relacionada amb el món fascinant dels llibres, dins del projecte Parets, poble lector que es presentarà properament a la ciutadania i que té l’objectiu de fomentar la lectura com una eina bàsica en l’aprenentatge i en la formació integral dels individus i com una via d’accés primordial al coneixement i a la cultura.

Navega per les etiquetes

Sant Jordi

Referències a Internet

Sant Jordi

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Vés a: Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Perles, santuaris i castells perduts al mig del Vallès

Resseguint la vella carretera de Caldes, enmig dels boscos de Canovelles, s'amaguen el gran santuari vallesà de l'edat moderna i un petit castell medieval

Predicció Granollers
dimecres
16°C  29°C
dijous
16°C  29°C
divendres
16°C  30°C
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Els 10 km de Granollers creixen

Els 10 km de Granollers creixen

VÍDEO: Abdeslam El Ouahabi guanya la cursa popular organitzada per vuitè any pels Xics i el Club Triatló

Edicions locals
Vés a: «És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

«És una llàstima quedar-se els versos per un mateix»

Entrevista a Albert Benzekry, regidor de Cultura de la Garriga i director del festival Primavera Poètica

Vés a: «No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

«No tinc Twitter ni Facebook perquè no tindria temps per gestionar-ho»

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, explica la relació que manté amb Internet i les noves tecnologies

Enquesta
Consideres que el jutge ha d'inhabilitar l'alcalde de Parets Sergi Mingote i el seu antecessor?
      Vots emesos: 82
Guia comercial
Si vols aparèixer a la Guia comercial envia un mail a vallesoriental@vallesoriental.com
Les piulades del Vallès Oriental
Els vídeos de NacióGranollers
Vés a: Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

Molts moros i cristians a la Passada de la Fira de l'Ascensió de Granollers

VÍDEO: Centenars de persones van apropar-se al centre de la ciutat per gaudir d'aquesta tradició

Vés a: Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Amanida de vedella freda amb salsa de tonyina

Cada dissabte, els ingredients i tots els detalls de l'elaboració d'un nou i suculent plat

L'estat de les Rodalies de la comarca


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: